Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lilliz
Ante ikke at det skulle være vanskelig og få en lengere sykemelding. Jeg har en skjelden stoffskife sykdom og økt blodpropp tendens. Jeg har vært tre ganger hos fastlegen min uten at det har gitt meg mer ro, er henvist til KK og Rikshospitalet, dette er forsåvidt veldig bra. Hadde kontakt med legen som skal følge meg opp på Rikshospitalet før helgen og han mente at jeg skulle sykemeldes i allefall til jeg hadde vært hos der borte, problemet er at det er fastlegen som er nødt til og sykemelde meg til da og han vil bare sykemelde meg en uka av gangen, og sjefen ringer fra jobb og lurer på om jeg skal tilbake på jobb eller om hun er nødt til å finne en erstatter for meg. Så hva kan jeg si, jeg skal være sykemeldt men du vil få nye sykemeldinger hver uke. Forhåpetligvis er det ikke så lenge til jeg får time på Rikshospitalet, jeg skulle få komme dit i løpet av september så da får jeg kanskje orden på dette rotet.