Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ole Brumm
i know...[:@] Det som irriterer meg er at da jeg var hos gynekologen min og tok ut spiralen sa hun at når jeg ble gravid så var det bare å ringe henne for å ta UL. Så ringer jeg i dag og blir stoppa av en sur kontordame som sier at jeg må ha henvisning og en grunn til å ta UL[:@][:@]
ORIGINAL: Tre blir fire
i know...[:@] Det som irriterer meg er at da jeg var hos gynekologen min og tok ut spiralen sa hun at når jeg ble gravid så var det bare å ringe henne for å ta UL. Så ringer jeg i dag og blir stoppa av en sur kontordame som sier at jeg må ha henvisning og en grunn til å ta UL[:@][:@]
Kan du ikke prøve å få direkte kontakt med gynekologen din?
ORIGINAL: Tre blir fire
Kan du ikke prøve å få direkte kontakt med gynekologen din?
jo, får prøve å ringe igjen i morgen, men er vel ikke så ofte de har tlftid disse legene..