.

i forhold til min er den liten, men jeg har litt mage fra før av[:D] er jo veldig forskjellig fra person til person da!!!

Kommer helt an på hvordan babyen ligger og om du har noe mage før man ble gravid [:D]

Du får nok plutselig en kjempekul tenker jeg, ser ut som om du kan ha anlegg for det [;)]

Den er veldig liten i forhold til min, folk tror jeg har termin om ett par mnd, men så er dette min nr 5 å da så jeg fikk mage veldig tidlig. Nyt bare tiden du har foran deg og en vakker dag når du våkner så er det nok en "sprettball" der som min datter kaller magen[;)][;)]

Hvis man er dyp i bekkenet tar det litt lengre tid før livmoren kommer opp fikk jeg beskjed om. Da kommer magen litt seinere, men plutselig er den der:

Du ar liten i forhold til meg..
Men som de andre sier så er det veldig forskjell..
Noen babyer ligger lenger inn mot ryggen,andre ligger lenger nede i bekkenet..

Jeg er snart 21 uker, og magen min er på str som din. Synes alle andre har stor mage når de er rundt uke 20, men det varier jo stort fra person til person. :) 

Siden du har hatt en bukplastikkop for ikke så mange år siden, så er det nok det som gjør at magen ikke har kommet enda.
Du har jo mye strammere hud på magen da, så skal litt ekstra til for at den skal strekke seg.

Begyn å smør deg med krem på magen før den begynner å bli stor, så kan du nok forebygge noen strekkmerker. Huden blir mer elastisk når den er "funktig".

Magen kommer nok snart skal du se[:)]

Vi har alle forskjellige kropper og bærer barna forskjellig. Da jeg gikk gravid med førstemann vistes det ingen ting før jeg var over 4 månder på vei. Og magen ble ikke skikkelig stor før etter 6/7 månde. Denne gagen vokser magen forterer forde huden er mer tøyelig og det er mer plass:)
Bare kos deg med den lille magen din så lenge du har den, du får mage etterhvert uansett:)

Back
Topp