.

Har ikke brukt p piller på 6 mnd, men vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve igjen i juli. Og da var spiren på plass før vi egentlig hadde prøvd så veldig[:)]
Første gang prøvde vi i ca 1 år.

Jeg ble gravid på første forsøk både sist og denne gangen. Føler meg utrolig heldig, med tanke på alle de som sliter med å bli gravid.

ORIGINAL: Snule

Jeg ble gravid på første forsøk både sist og denne gangen. Føler meg utrolig heldig, med tanke på alle de som sliter med å bli gravid.

2 pp her:) sluttet på p-piller i slutten av april :)

Sist hadde jeg akkurat sluttet på p.piller, og fikk aldri mensen tilbake fordi jeg ble gravid med det samme. Begynte ikke på noe prevansjon etter fødsel. Har kun brukt kondom helt fram til juli, og ble gravid med det samme.
Ja jeg setter ihvertfall enormt stor pris på det. Er absolutt ikke noe jeg tar for gitt, så føler meg som verdens heldigste [:)]

vi har nesten brukt 3 år på å bli gravid nå,vi har hatt 5 sa`er og 1 exu,så vi krysser fingrene for at den sitter nå...[;)]
hvor mange pp`er det er vet jeg ikke[8|]

har vert gravid tre ganger i år. Og alle tre gangene har skjedd på første forsøk.

på første forsøk :P

Jeg ble gravid i 3pp etter hormonspiral. Fornøyd med det.

prøvde over et år denne gangen! sist rakk vi nesten ikke å prøve [:)]    stooor forskjell...

hei dere=) for meg tok det faktisk to og et halvt år, men nå er jeg da 7uker og 2 dager på vei. dette er utrolig spennende! men hvordan holde seg stram? hilsen meg=)

1 pp[:)] Eller vi hadde 1 forsøk mnd før, men gikk ikke, men vet ikke om det var rette dagen heller, så det teller ikke[8D] Var litt halvhjertet forsøk også.. Var akkurat likt med 1.mann, halvhjertet forsøk som ikke gikk, så full klaff når vi prøvde[:)]

2pp

ORIGINAL: gladlaksen

Signerer her ja, va vel ikkje begynt å prøve nåkken av gangene vi[8D]

for oss satt spira på første forsøk, akkurat som med storebror (så rart å si storebror ennå[;)])

Back
Topp