75 F!

Har vært på change, men de ville jeg skulle bruke bh som var så stram synes jeg. :o ingen andre som føler det? :p

Jeg er ikke fornøyd hos change, går heller til andre undertøys butikker. Det blir dyrere, men jeg syns det er verdt det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker 75i til vanlig, begynner å bli liten plass i cup'ene så får ta en tur til Change snart selv. Men er veldig dyrt å handle der!

Jeg bruker 75i til vanlig, begynner å bli liten plass i cup'ene så får ta en tur til Change snart selv. Men er veldig dyrt å handle der!
Unner meg BH til 500 kr istedet for 3 stk til samme pris som verken passer skikkelig eller holder :p

Sniker litt :)

Bruker selv 75 i. Fra Change. Veldig fornøyd med bhene derfra :)
Hun ene mente jeg skulle ha i 70, men da følte jeg ble veldig kvalt i den.

Synes prisene er helt greie. Heller 300+++ for en bh som støtter og sitter godt enn noe som ødelegger både rygg, nakke og skuldrer til 100... :P

Termin 17. Januar

Unner meg BH til 500 kr istedet for 3 stk til samme pris som verken passer skikkelig eller holder :p

Jeg kjøper aldri den driten fra HM og Cubus, så du har rett i at det er verdt pengene. Men forrige svangerskap og under amming vokste puppene i rekordfart og måtte jo ha ny BH hver annen mnd i forskjellige str ! Det er dyrt! Da brukte jeh 65 rundt og nå er jeg oppe i 70-75, så har ikke sjans å bruke bhene fra sist :p

Jeg kjøper aldri den driten fra HM og Cubus, så du har rett i at det er verdt pengene. Men forrige svangerskap og under amming vokste puppene i rekordfart og måtte jo ha ny BH hver annen mnd i forskjellige str ! Det er dyrt! Da brukte jeh 65 rundt og nå er jeg oppe i 70-75, så har ikke sjans å bruke bhene fra sist :p
Da tyr jeg nok til sports-bh :p

<3 29.12.14 <3

Har vært på change, men de ville jeg skulle bruke bh som var så stram synes jeg. :eek: ingen andre som føler det? :p
Jo, men når man har digre tunge pupper er det nødvendig. :P For ellers blir det tungt for skuldrene :) Man venner seg etter hvert og dessuten utvider BH-en seg. Så man må ha det stramt på det ytterste hakket når man kjøper BH-en. Etterhvert kan man sette den inn på andre hakk

Jo, men når man har digre tunge pupper er det nødvendig. :P For ellers blir det tungt for skuldrene :) Man venner seg etter hvert og dessuten utvider BH-en seg. Så man må ha det stramt på det ytterste hakket når man kjøper BH-en. Etterhvert kan man sette den inn på andre hakk
Kan bruke en forlenger i tilvenningsfasen, veldig hardt til ryggen med en brå overgang fra løs til stram BH. Jeg glemte forlengeren så jeg har på sports-BH til vanlig og bytter til "Pamela Andersson-BH'en" når jeg skal kle meg opp og ut av huset. Kjenner det i rygg og skuldre at ny belastning er tungt :p

<3 29.12.14 <3

Kan bruke en forlenger i tilvenningsfasen, veldig hardt til ryggen med en brå overgang fra løs til stram BH. Jeg glemte forlengeren så jeg har på sports-BH til vanlig og bytter til "Pamela Andersson-BH'en" når jeg skal kle meg opp og ut av huset. Kjenner det i rygg og skuldre at ny belastning er tungt :p

<3 29.12.14 <3
Hvis du kjenner det i skuldrene er den ikke stilt inn riktig :) Men det kan de hjelpe med på Change. Å stille inn skulderstroppene osv.

Hvis du kjenner det i skuldrene er den ikke stilt inn riktig :) Men det kan de hjelpe med på Change. Å stille inn skulderstroppene osv.
Har ryggproblemer som bunner i hofta, har bært meg selv feil i mange år. Så kroppen min er ikke glad i forandring, alt er vondt og sårt i begynnelsen :p

<3 29.12.14 <3

Snike frå Oktober 2014.
Om du kun har vokst rundt, og ikkje i cupen, så kan du kjøpa forleger og dermed bruka dei du har ;)
Eg bruke 75H/I t vanlig, og no 75J/K + bruke forlenger no i svangerskapet :)

Jeg har kjøpt mine bh'er på lindex de går vel til F. Jeg har e cup nå hadde d cup før. Må også bruke forlengere noen ganger da jeg føler at jeg er litt oppblåst

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen endring, hadde ingen endring gjennom forrige svangerskap heller.

Back
Topp