75 F!

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
:wtfPuppene bare vokser og vokser, men har knapt gått opp i vekt (gått opp fra 57 til 59kg). Nå er de størrelse 75 F og de fortsetter å vokse :p

Edit: var på Change og dro derfra med to bh-er i størrelse 70 H som sitter kjempebra og støtter godt opp. Anbefaler å gå på den butikken :)

Last edited:
Går ned i vekt og har gått fra 75 DD til 80 E, tilsvarer to cuper. Har heldigvis stagnert litt eller så har jeg tøyd denne BHen en del :p

:O 75F oj oj oj.. Er 75 C enda som er normalt for meg. Etter fødsel sist var jeg 70 D :)

Jeg hadde 75 D før jeg ble gravid da, variert mellom 75 D og 80 C stort sett. Er nok også fordi jeg er en som legger på meg på overkroppen, både pupper og mage, mens beina er tynne.. Så fordeler og ulemper er det :p

Forslag til pene og behagelige blonde BHer i disse store størrelsene? Har bare triumph sine stofftyper.. Føler meg lite sexy med -1 cup bh på :(

Ikke så mye endring hær, i underkant av en cup tror jeg. Men har 85F fra før, så er like greit

Har gått sykt opp. Fikk sjokk da damen på Change sa jeg kunne bruke 65 G! :P

Puppene har vokst, tøyer på gamle bher, men de er litt små, men usikker om de har tenkt å vokse mer...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vokst. Ligger mye på 70c og 70 d, men det er forsmått og kjenner det er tiltak å komme seg i butikken for å prøve bher. Så skal jeg slite med å finne noen som er i 70, men høyre en D. Er tynn rundt livet, så går jeg for 75 så sklir de langt opp på ryggen og er bare til ubehag og irritasjon, men de i min str. begynner og å bli det. Pupoene ramler jo bare utav, så de må jeg stappe oppi igjen. Så var det det å veie for og i mot. Er ikke vandt til at brystene vokser noe serlig i svangerskapet, men nå hat de toke helt av.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Var og fikk tilpassas bh-er i Change-butikken og dro derfra med to bh-er i størrelse 70 H!!! De satt som et skudd. Det tilsvarer visstnok 75 G i andre butikker da. Samboeren spurte litt bekymret (og litt fascinert) om jeg trodde de kom til å bli ENDA større :P hehehe

Har vokst. Ligger mye på 70c og 70 d, men det er forsmått og kjenner det er tiltak å komme seg i butikken for å prøve bher. Så skal jeg slite med å finne noen som er i 70, men høyre en D. Er tynn rundt livet, så går jeg for 75 så sklir de langt opp på ryggen og er bare til ubehag og irritasjon, men de i min str. begynner og å bli det. Pupoene ramler jo bare utav, så de må jeg stappe oppi igjen. Så var det det å veie for og i mot. Er ikke vandt til at brystene vokser noe serlig i svangerskapet, men nå hat de toke helt av.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Gå på Change du også! Der har de opp til J-cup og ned til 60.

Forslag til pene og behagelige blonde BHer i disse store størrelsene? Har bare triumph sine stofftyper.. Føler meg lite sexy med -1 cup bh på :(
Ja! Gå på Change :)

Jeg hadde 75 D før jeg ble gravid da, variert mellom 75 D og 80 C stort sett. Er nok også fordi jeg er en som legger på meg på overkroppen, både pupper og mage, mens beina er tynne.. Så fordeler og ulemper er det :p
Legger også mest på meg på overkroppen, men ikke puppene :p Bare på armer og rygg... Fy så urettferdig :p

Her er puppene også på vei opp. Spent på hvor mange bh- er jeg må gjennom dette svangerskapet. Jeg har også vært hos change å fått god hjelp til bh tidligere. Trodde jeg var 75b-c, så viste det seg at jeg var 65 f! Ikke rart ting passet dårlig. Ulempen med så rar str er få valg. Selv hos change.

1. Mann skal bli storebror

Har vært på change, men de ville jeg skulle bruke bh som var så stram synes jeg. :o ingen andre som føler det? :p

Back
Topp