7 uker, litt blod???? :S

woordy

Flørter med forumet
Jeg er 7 uker og har de siste dagene hatt helt sånn svak brunrosa utflod på papiret.. Ikke mye, så jeg har ikke bekymra meg. Nå nettopp følte jeg at det kom utflod, og jeg sjekka og det var brunrødt. Bør jeg være bekymra??? :/ Er det normalt? Har ikke hatt sånn i de 2 andre svangerskapene mine.

Blod i svangerskapet er veldig vanlig, i allefall har jeg lest og blitt fortalt det.
Jeg blødde ett par ganger i begge svangerskapene mine.

Men blir det mer, og du samtidig får smerter, da bør det vel sjekkes.

Det er umulig å svare på. Det er like vanlig å blø i vellykkede svangerskap, som at det kan være begynnelsen på en abort.

I mine tilfeller har det vært 50/50. Brunt i første svangerskap betydde MA og brunt i siste svangerskap hadde ingen betydning.

(Har også hatt en SA, men da visste jeg at den kom på forhånd så den teller jeg ikke med)

Håper på det beste!

Jeg blødde friskt blod daglig fra uke 7 til 8 denne gangen... Var så mye at jeg fylte truseinnlegg... Men det gikk fint, er nå straks 21 uker på vei :)

Jeg blødde noen dråper helt friskt blod i uke 5 under mitt svangerskap, og fikk ei velskapt jente for 4 mnd siden :) Så det trenger nødvendigvis ikke være noe farlig. Jeg fikk bare beskjed av legen av å være forsiktig med å løfte veldig tungt framover, og ikke ha sex på en stund.

Jeg blødde i 2 uker.. både brunt, rosa og friskt blod.. Er nå snart 20 uker på vei :)

Ringte føden og snakka med lege, fikk beskjed om at jeg ikke skulle tenke så mye på det om jeg ikke kjente smerter :) Var mye unødvendig bekymra!

Dette går nok bra!:)

Back
Topp