7 uker i dag :)

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Er så glad for hver uke som går, 7 uker i dag, spyr som en gris hver dag, kvalm hele dagen, men spyr mest om mårran.emoticon . Imorgen er det første legetime, ville ha den før vi drar til tyrkia, reiser om en uke, greit å få litt informasjon om hva jeg må passe på og være forsiktig med..
Nå er det avgårde på jobb, blæææ, blir en hard dag ja... 
ha en flott dag alle sammen

Gratulerer med 7 uker:)

Gratulerer med 7 uker :-)

Hvis det kan være noe trøst, så spyr jeg også hver morra. Rekker så vidt å komme meg til badet :P I dag måtte jeg droppe skolen, så nå ligger jeg under dyna, spiser salt chips og drikker cola. Herlig :-P

Gratulere med 7uker

Lykke til på jobben, du er god som klarer jobbe.

Gratulere med 7uker

Gratulere med 7uker

Gratulere med 7uker

Gratulere med 7uker

gratulerer med 7 uker:)! håper kvalmen gir seg snart!:)

skilpadda* skrev:
Gratulerer med 7 uker:)

Gratulerer med 7 uker :)

Takk jenter, det var en knalltøff dag på jobb, skikkelig dårlig, men vi er 2 på dagen, så jeg kan gå litt vekk når jeg trenger det.. Imorgen blir det enda værre, da skal jeg åpne, må dra hjemmenfra 05.35, ohh gad.... Jobber på bensinstasjon, så da skal jeg stå å steke, boller og pølser.. mmmmm.....blæææ....

7 uker idag jeg og. Håper formen din er bedre :)

Gratulerer, jeg er også 7 uker på vei

Gratulerer med 7 uker :)

æsj, skjønner hva du mener. Jobber på kiosk, og vi er alltid 1 om gangen på jobb. ikke moro å stå å steike pølser og burgere når formen er sånn.. Verst på tidligvakt (vi åpner kl 6) har hittil klart å holde meg såpass at jeg rekker meg på do innimellom kundene.. :))
Håper du snart slipper unna kvalmen:))

Back
Topp