7 timer siden sist amming! :o

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Noah har begynt å være våken omtrent hele dagen (veldig slitsom) og sove lengre om nettene (kjempe deilig!) men nå når jeg våknet og regnet på timene så er det syv timer siden jeg ammet han sist! Han ligger fortsatt over vekstkurven sin (5580g på 6 ukers kontrollen). Og i går ammet jeg omtrent hele dagen. Går det fint? Fikk jo helt sjokk når jeg skjønte at jeg hadde sovet så lenge nå :p

Så deilig. Missunner deg litt harr våken natt med poden. Nå ligger han og sover helt utslitt..

Ang tid er jeg ikke sikker:/

Det går helt fint så lenge han er frisk og har nok tissebleier :) lille her sov også over 7 timer natt til i går, jeg våkna og fikk vill panikk da jeg så hva klokka var, sikker på at han hadde dødd ila natta. men det eneste som plaga han var at han ble akutt skrubbsulten i det sekundet han våkna ;) sovet nesten 6 timer i natt også, nettopp spist nå og sovnet igjen. Største problemet er at jeg våkner med panserpupper! Dritvondt :-P

Å det hørtes bare deilig ut :D nyt det! Min sover toppen 4 timer og da må jeg gjerne gått en tur med han til han sovner:p vil tro at så lenge han legger fint på seg så er det bare å nyte de sammenhengende timene med søvn!:)

Helsesøster her sa at så lenge de legger på seg normalt så kan de få sove og bestemme intervallene selv :)
Herog var det overraskende lenge i natyøt. Koblet henne av puppen kl 2330, kl 0700 våknet jeg og vekket henne når jeg slo på lyset :P

Nyt den søvnen du kan få:) Hadde det skjedd på dagen, hadde det nok vært lurt å vekke han. Men på natten går det bra så lenge han ikke sliter med å legge på seg.

Nei han legger veldig godt på seg og vokser mye. 8 uker i morgen og vi begynner å bruke litt str 62 :p han har en dobbelhake som nesten alle kommenterer. Ligner ikke litt på lille kyllingen som ble født rett under tre kg :p han prater og smiler hver dag masse. Så han er veldig fornøyd gutt, men trenger masse kos og oppmerksomhet selvfølgelig :)

I natt sov lillemann fra 22-05! Spiste sist halv ti, så 7 timer! Fikk helt sjokk når jeg våknet, og sprengte pupper, aiai. ☺️Men ååh, han kan godt gjøre det til en vane hver natt☺️

Må bare passe på å ikke få brystbetennelse når de holder på sånn! Leste at det er større mulighet for å få betennelse når melken står i ro. :)

Ja jeg vet.. Har først nå fått tømt alt som hadde hopet seg opp, spesielt i det ene brystet. Blir heldigvis helt bra når han får tømt. Men må pumpe litt neste gang så jeg slipper bruke nesten hele dagen etter på å få tømt. ☺️ Han har jo regulert brystene til å få mat hver 2,5-3 time så da blir det rimelig fullt etter 7 timer! ☺️

Back
Topp