7 seter bil - tips? :)

Joda, tesla er vel egentlig det eneste alternativet enn så lenge og vi har vurdert det (mannen ønsket egentlig det), men jeg som er økonom syns den er for dyr[emoji51][emoji23] neste bilkjøp blir nok uansett en elbil satser vi på....håper bare det har komt litt mer konkurranse på den fronten[emoji6]
Helt enig! Og det kommer faktisk fra Toyota / Lexus om noen få få år. De kommer med flere elbiler, så vi krysser det som krysses kan for en skikkelig 7 seter :D

Hehe, jeg er også økonom (eller siviløkonom hvis utdanning har noe å si i en kjøpssituasjon :p), og jeg kjøpte Tesla uten å blunke. Den er awesome og helt fantastisk å kjøre, kan ikke sammenlignes med noen bensin/dieselbil jeg har kjørt før (men det er jo smak og behag da;)).

For all del, folk er forskjellige heldigvis (hvis det har betydning så er jeg også siviløkonom), men der jeg mener som økonomen i meg var vel helst at den "kjipe" siden av meg som kommer frem i denne forbindelse da jeg ikke liker å bruke så mye penger på noe som faller i verdi[emoji12][emoji28] jeg bruker penger på andre ting så det er jo smak og behag hva man ønsker tenker jeg[emoji4]

Sikkert en super bil[emoji1360]

Ikke på model x nei, som er den med plass til sju personer. Dørene åpnes oppover (søk tesla model x falcon doors).

Ok, ja jeg har ikke sjekket det ekstra nøye da det ikke er aktuelt for vår del for øyeblikket. Vi trenger i utgangspunktet ikke 7 seter, det holder med 5, men det må være plass til 3 barneseter. Jaja....vi får se hva fremtiden bringer[emoji16] plutselig er det mye mer å velge i også[emoji6][emoji1360]

Vi har VW Caravelle, og er fornøyd med det. Det er en stor og lang bil, men vi har plass til hele familien pluss barnevogn og bagasje.

Back
Topp