Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, artig hvordan man gjør seg forskjellige erfaringer. Har aldri hatt problemer med min Ford, men mine 2 forrige biler var begge WV og det var bare trøbbel...Vi kjøpte WV touran 7 seter, får plass til hvertfall 2 bakovervendte og 1 framovervent (3 punkts sete - som faktisk er det største av de 3[emoji15]). Valgte den framfor Ford S max da mannen er utdannet bilmekaniker og at det derfor (av erfaring) er uaktuelt med Ford[emoji28]
Veldig fornøyd med bilen til nå hvertfall, har kun brukt den som 5 seter enn så lenge da, så skal vi bruke den som 7 seter så er vi avhengig av takboksen vår[emoji6][emoji1360]
Haha, artig hvordan man gjør seg forskjellige erfaringer. Har aldri hatt problemer med min Ford, men mine 2 forrige biler var begge WV og det var bare trøbbel...
Så velkjent! Jeg er også som deg, men mannen er såååå bestemt på bilmerkerHaha, ja sant det[emoji23] jeg har ingen formening selv, mitt eneste ønske er å bruke minst mulig penger på bil[emoji23] (jeg er økonom og det er verdens dårligste investering[emoji23]). Så når mannen har skrudd på så mange biler i sitt liv så har han i 15 år sagt at aldri skal ha ford....men jeg bryr meg som sagt lite om merke egentlig[emoji23]
Ikke teslaen heller? Vi har tenkt litt på den, kanskje neste år en gangJeg ville helst hatt elbil faktisk - bare synd det fins så lite av de som har så god plass[emoji17] jeg må nok vente noen år.....
Ikke teslaen heller? Vi har tenkt litt på den, kanskje neste år en gang