7 mnd fengsel!

Ancita

Glad i forumet
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Etter-foedsel-ventet-mishandling-1278204.html

Etter fødsel ventet mishandling.
Hun ble slått flere ganger fordi hun ikke handlet på veien hjem!

Fyren har nermest drept henne opp til flere ganger og 7 mnd fengsel får han!
Håper han råtner!![:@]

Jeg HATER Norsk rettssytem [:'(] snakk om å beskytte den skyldige[:@] Håper han blir mishandlet grovt i fengsel!!!!

Fy fader. Jeg får helt vondt når jeg leser artikkelen.

Han skulle fått en MYE strengere straff.

Det er til å spy av[:'(]..

Det er forskjell tydeligvis, eksen til venninna mi fikk 3,5 år... 

Forundrer meg faktisk ikke om han får samværsrett til barnet sitt heller etter de 7 mnd..

Det er bare totalt latterlig stygt. Jeg blir helt kvalm, og skulle ønske han ble voldtatt, mishandlet og halshugd i det fengselet!!! Han har vel kanskje også mishandlet datteren ved et par anledninger, som sikkert ikke har kommet ut.

Sjokka!! En slektning av meg ble voldtatt av en dud på fest eller..han fyren hadde seg med henne mens hun sov.. Fyren fikk 2,5 år og hun fikk over 100000 i erstatning... Dette skjedde EN gang..mens hu dama i artikkelen ble mishandlet over tid.. Hvor er logikken??

det er seirøst til å spy av... alle mishandlere, både de som mishandler fysisk og psykisk burde blitt låst inne over laaaaaaaaaaaaaang tid

ORIGINAL: Sillien

det er seirøst til å spy av... alle mishandlere, både de som mishandler fysisk og psykisk burde blitt låst inne over laaaaaaaaaaaaaang tid

Norsk rettssytem er til å bli kvalm av.[:'(] Er alt for opptatt av å ta seg av gjerningsmann enn hva de er av å beskytte og ta seg av offeret.

ORIGINAL: Mamma`n til Sandra

Fy fader. Jeg får helt vondt når jeg leser artikkelen.

Han skulle fått en MYE strengere straff.

Back
Topp