Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er befruktet!!!! nå blei jeg glad!! håper de fortsetter å dele seg fint til imorra!! Hadde jo vært flott å få noen på frys i tillegg!! er helt rørt jeg nå <3
Så flotte nyheter! Da satser vi alt på et lite lager i fryseren i tillegg som en ekstra bonus. Ingenting er bedre enn det! Lykke til med innsett i morgen og rugeperioden etterpå .
Tusen takk for støtten alle sammen! det betyr så mye, for dere vet jo akkurat hva vi går igjennom! vi har jo mange som støtter oss rundt dette, men de klarer lissom ikke sette seg så godt inn i det som dere kan
Jeg har ganske vondt i magen fortsatt da.. har akkurat vært hos akupunktøren, så hun fikk dempet de aller verste smertene.. men jeg er blitt sykemeldt den uka her så det får roet seg litt.. går jo som en gammal krok passer ikke så bra til den jobben jeg har..
Heldigvis har jeg en fantastisk sjef som støtter meg fullt ut gjennom dette, så jeg er veldig heldig med tanke på det
Åsså har jeg jo en fantastisk mann og mange andre flotte mennesker rundt meg, så nå mangler bare spiren i magen! å gud som jeg håper nå! jeg vet jeg må være realistisk, men er jo lov å håpe