7 dpo... Symptomer.

*lykke*

Flørter med forumet
Hei på dere...

Ikm på søndag/mandag... Jeg er så vanvittig oppblåst, har vært det noen dager.. Føler meg faktisk helt uvel :confused:

Jeg har tatt dobbel pergotime denne mnd... Så jeg er så usikker på om det er pga tablettene eller om det kan være noe annet?!?! Hva tror dere??
* krysser fingrene *
anyone.gif
 
Når jeg skal ha mensen bruker jeg noen gang å være litt kvalm, masse murringer og ømme bryster.

Sist jeg var gravid fikk jeg ikke kvalme før jeg var rundt 6 uker, men fikk stikking i bryst tidlig (ikke ømm) og masse murringer!!! Var litt rar i magen også og ikke minst oppblåst!!!

Men det som fikk meg til å mistenke at jeg var gravid var at jeg fikk lyst på makrell i tomat, noe jeg ikke liker... da tenkte jeg det må være noe rart med meg :p
Men du kan godt være GRAVID!!!SPENNENDE! :)
Les på bivirkninger på pakken på de tabelettene du tar :)
 
Ja det er nesten litt for spennende....!!

Jeg vet jeg var veldig oppblåst sist jeg var gravid men husker ikke når det var... Er sånn at jeg føler hele kroppen letter når som helst o_O Men føler kansje det er litt tidlig og føle noe... Fikk positiv utslag på el testen sist søndag...

Får bare vente og se... :)
 
Hei på dere...

Ikm på søndag/mandag... Jeg er så vanvittig oppblåst, har vært det noen dager.. Føler meg faktisk helt uvel :confused:

Jeg har tatt dobbel pergotime denne mnd... Så jeg er så usikker på om det er pga tablettene eller om det kan være noe annet?!?! Hva tror dere??
* krysser fingrene *
anyone.gif

Hva er pergo? Jeg testa positivt 10 dager etter eggløsning (eggløsning i flg terrminkalkulatoren på bv, tok ingen el test da).
 
Kan jeg spørre om et par ting? Jeg skal prøve pergo neste mnd. :) Hvilken dag fikk du el på? Jeg sliter med lange sykluser,så håper at pergo kan korte den ned litt. :) Fikk du noen bivirkninger? :)
 
Hei dere!
Ny her inne, men en gang må vell bli den første!
Vi har en datter fra før som har runda 3 år, å nå syns vi det er på tide med en lillebror/lillesøster!
Hadde siste mens (startdato) 4 aug. og i følge kalkulatoren var eggløsning søndag 18. både i går kveld og i dag har jeg hatt en tunghetsfølelse i magen, måtte ha knappen på buksen åpen hele dagen, stølhetsfølelse.
En tur på toalettet midt på dagen kom det bittelitt blod på papiret sammen med utflod.... Kan det allerede nå være festeblødning? Var kun den ene gangen. Venter ikke mens før 2 desember, 28 dagers syklus:)

Etter å ha lest på nettet ser jeg fler sier forskjellige ting, at festeblødning kan komme mellom 2-14 dager etter unnfangelsen...

Hadde INGEN symptomer sist:p så vanskelig å sammenligne. :anyone
 
Kan jeg spørre om et par ting? Jeg skal prøve pergo neste mnd. :) Hvilken dag fikk du el på? Jeg sliter med lange sykluser,så håper at pergo kan korte den ned litt. :) Fikk du noen bivirkninger? :)


Hei :)

Jeg fikk positiv el test på dag 15... Negativ igjen på dag 16 så anntar at jeg hadde el den dagen :) Jeg går på pergo pga manglende el. Har syklus på 30 dg.

Jeg har hatt en del hetetokter og økt matlyst...:confused: Og no før ikm så er jeg ekstremt oppblåst. Jeg har som regel helt flat mage men ikke nå... Vet ikke om det kan komme av pergoen eller om det kan være ett graviditetstegn. Har ikm på mandag ;) Dobbel kur denne mnd...

Du må ha masse lykke til... Dette er min 2 pp med pergo og jeg har lest om mangen som har kjempe god virkning..Håper å være en av de :rolleyes:

Masse lykke til....!!!
 
Hei dere!
Ny her inne, men en gang må vell bli den første!
Vi har en datter fra før som har runda 3 år, å nå syns vi det er på tide med en lillebror/lillesøster!
Hadde siste mens (startdato) 4 aug. og i følge kalkulatoren var eggløsning søndag 18. både i går kveld og i dag har jeg hatt en tunghetsfølelse i magen, måtte ha knappen på buksen åpen hele dagen, stølhetsfølelse.
En tur på toalettet midt på dagen kom det bittelitt blod på papiret sammen med utflod.... Kan det allerede nå være festeblødning? Var kun den ene gangen. Venter ikke mens før 2 desember, 28 dagers syklus:)

Etter å ha lest på nettet ser jeg fler sier forskjellige ting, at festeblødning kan komme mellom 2-14 dager etter unnfangelsen...

Hadde INGEN symptomer sist:p så vanskelig å sammenligne. :anyone


Heisann :)

Jeg tror kansje det er el du har hatt :) Er ikke uvanlig med litt blod da også... De sier at det er ett tegn på at man er ekstra fruktbar ;) Jeg har lest at egget ikke fester seg før tidligst 7 dpo..Men man vet aldri...

Masse lykke til :)
 
Takk for svar! :) lest om mange som har god virkning jeg også,så håper det har det for oss begge. jeg er på dag 37 idag og fortsatt ingen el eller tr,så håper at pergo kan korte ned syklusen litt neste mnd. bare jeg får mensen etterhvert da... :( tok du enkel pergokur første gangen? Jeg har ¨fått beskjed om¨å ta dobbel med en gang jeg,og ser at det blir gjort veldig forskjellig. merkelig,men skader vel ikke. Blir spennende å se om du er gravid da! Husker jeg var kjempeoppblåst når jeg var gravid sist,men det hender jo fortsatt at man blir det,uten grunn. :) Lykke til!
 
Back
Topp