7 desemberpraten

Bruker321nor

Glad i forumet
prat i vei[:D]

Er lys våken enno. Sov til over 12 idag. Var på fest igår og det ble langt på natt før vi la oss.
Tar vel sin tid før vi sovner vil jeg tro inatt.

mårnings!

da drar jeg meget snart på jobb. mann og barn er dratt.

syns ikke det er noe morsomt å stå opp så tidlig jeg, vil sove mer!! det er jo mørkt som natta ut å..

ha en fin mandag jenter[:)]

Da har jeg hostet i 15 dager og for å gjøre det komplett så ble nesen tett i dag [:'(][:'(] Jaja godt jeg skal til legen i morgen. Dette var ikke grunnen i første omgang men sjønner jo nå at jeg må ta det opp med legen min. Jeg har prøvd apoteket sin hostsaft 3 ganger pr dag i 7 dager men det virket ikke på meg.....Så nå vil jeg ha noe som virker på hosten min

Sånn ellers er det surt her ute....regn og vind...Var faktisk meldt bra vær her i dag så den som har tatt sola min kan du vennligst levere den tilbake[8|][:)]

Nå skal jeg slappe av og kose meg med frokost som ikke smaker noe i det hele tatt......

Men jeg fant kjole og tilbehør i går[:D][:D][:D][:D] Bilder kommer når jeg er i bedre form

God bedring buffi, gleder meg på bilder! [:)]

Hei sveis! [:)]

I dag sov ungene nesten til kl 8! [:D] Og det uten en lyd i natt! Å flytte Tobias inn til Ida er det lureste vi har gjort! [:D]
I dag skal vi skrive på adresser på julekortene, og sortere hvem som skal sendes, og hvem som kan leveres. Vi skal også på butikken, og det blir nok litt av en tur... ute blåser det skikkelig fælt i dag, også har det lille vi hadde av snø forsvunnet, eller blitt til is. Herlig.
Ellers skal jeg bruke de små grå, og finne på noe lurt sambo kan få i julegave!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Jau hau! Her er jeg i gang med å løse mysteriet om hvorfor jeg ikke her fått sykepengene mine for november..... Det har jeg holdt på med siden onsdag![:@] Nå har vi bare kommet fram til at b-skjemaet fra sykemeldingen (som jeg leverer til jobben) har forsvunnet en eller annen plass mellom regnskapskontoret på jobben min og Nav forvaltning. [>:] Jobben min har sendt det, men NAV har ikke fått det. Møkk altså! Det er jo ikke akkurat denne lønninga man trenger minst....
Men det ordner seg nå, jeg drar innom lokal kontoret mitt med c-delen som jeg har også fikser de det.

Ellers er Hannah levert i bhg med truse igjen! [:D] Hun har vært så flink hele helga, ikke ett eneste uhell. Og det er ganske spesielt siden hun var fulltids bleieunge på torsdag og bestemte seg på fredag at hun ville bruke truse i stede. [:)]
Mannen har fri i dag så vi skal ut å gjøre noen små ærender og spise lunsj sammen. Nice![;)]

Og YEEYYY til Skrållan og Papaya som endelig får sove litt![:D]

Mornings!

Hurra for at dere andre også joiner sovegjengen!
Mine er eksemplariske, i dag kom ikke vi oss i barnehagen før 1030! Våkna kl 9 av en liten tass som ville åpne kalender...

I dag skal vi på megling!
Eller, det er jo egentlig T som skal, men jeg trenger meg på..!
Det angår jo mitt liv også, så jeg mener at jeg har min fulle rett til å ha et ord med i laget jeg også..

-Eller er jeg helt på trynet nå?

WZ: megling! Jeg er så forvirret nå..................ååå nå tror jeg jeg vet hva det gjelder. Ang noen i trøndelag tenker jeg!!!

Jeg har stått opp først no. Jeg virkelig trenger å hvile ut for tia, og det passer egentlig ekstremt dårlig når det er julestress. Men gjør jeg det ikke vil jeg være sengeliggende hele jula. Så er bare å finne tid.
Skal på trening til litt seinere idag. Det skal bli litt godt. Får behandling etterpå også så det skal gjøre godt.

Trøtt og sliten jeg etter en lang skoledag. Tøft å være tilbake på skolebenken gitt. Sambo og N kommer snart hjem og da skal de få ferdig middag[:)] Ellers veldig lite å melde annet enn at jeg skal trene i kveld tenkte jeg.

Gleder emg til å se N som har vært hos pappaen siden fredag. De skulle visst og bake pepperkaker i bhg i dag så han har nok koset seg der ja[:)]

WZ: skjønner godt du vil delta ja, for resultatet påvirker jo forholdet deres. Så da deltar du om det er greit for T og x'en[:)] Men sånn rettslig sett har du ingenting å si så lenge du ikke er part i saken, og partene er kun foreldrene.

Godt å høre det er flere som sover om natten![:)] Våknet 0640 av en gutt som hadde sovet hele natten!!!![:D][:D][:D] Opp og koste oss litt før jeg kjørte han i bhg og jeg gikk på forelesning. Første på lenge, så var kos å se klassen igjen[:)] Men det begynner jo bra med p-bot[&:], og så nå i desember!! Men kan jo bare skylde på meg selv.. parkere i gammel vane og ikke se at det har kommet opp mange nye skilt siden sist[:'(]

Jeje... nå er det kos med mini, før det er mer pugging til prøven på onsdag.. og kanskje sjærsten kommer en tur[:D]

N var stuptrøtt til barnetv men fikk det plutselig for seg for en halvtimes tid siden av han ikke skulle sove allikevel. Han svarer meg på alt jeg sier, er frekk og mindre deilig[>:][X(][>:] Skikkelig drittunge rett og slett. Spørs om det blir noe trening på meg i kveld om ikke han sovner snart. Synes ikke samboeren skal få slite med udyret alene i kveld heller! Men kjenner tålmodigheten begynner renne ut nå.......[:@][:@]

Har ei her vi og Looney... hun ligger og jodler nå hører jeg... bra for henne at broren sover seg gjennom bråket hennes!

Har spist middag hos tvillingsøs og lille nevø i dag, og etterpå hadde vi pepperkakebesøk av bestis, mannen og jenta deres! [:)] Nå venter jeg vel mest på NCIS Los Angeles...

Jeg rakk akkurat å trene og det gjorde godt[:)] Nå er jeg mye blidere med engang. N sovnet til slutt og det var godt. Men nå hører jeg han prater i søvne inne på rommet sitt....

Akkurat spist mat og skal straks hoppe til køys jeg. Sliten om dagen[X(]

Back
Topp