7 dager

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
til termin: så lenge har jeg faktisk aldri vert gravid før,enda dette er nr 5.
Hadde aldri trodd det når det vr 3cm åpning,kort livmorhals og vonde kynnere i uke 33-34,da håpet vi bare på at hun ville holde seg inne til uke 37 og no i uke 39 vil jeg ha henne ut...

Har satt personlig rekord eg og, men eg har bare 1 fra før då :p syns det er overraskende at du forsatt er gravid.. trudde du sku ha fødd for lengst.. skjønner godt at du vil ha ho ut no:) håper for deg at ho kjeme snart! Lykke til :)

Det er skikkelig merkelig det der.
Kanskje søskena har laget så god boplass der inne at sistemann ikke vil dra ^^
Lykke til med innspurten <3

-- tasting fra mobil --

Ja, jeg også trodde du ville være en av de som var tidlig ute i gjengen. Ser ut som om maibabyene har en hemmelig konspirasjon om å ikke bli aprilbabyer! :P

Det er jo bra for babyene at Mai mammaene er så flinke å ruge selv om det blir tøft for mange av oss mammaer nå på slutten. Skjønner at det er ekstra tungt for dere som har fått beskjed om at de kommer før eller har født i uke 37 tidligere.. Selv fødte jeg 41+3 sist så alt før det er positivt :) men håper jo hver natt nå som jeg har rundet 37 uker og helsa skranter for hver dag som går.. Syns vi er flinke jeg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hadde trodd hun skulle komme tidligere jeg og,men hun har det nok så godt der hun er.....
Hadde det ikke vert for alle plagene,bekkenet,kynnere,maserier og slikt,hadde det ikke vert noe problem,men no er
jeg så sliten og trøtt og lei og ikke orker noe,så no kan hun virkelig komme:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg setter også rekord i dag... Men nå kan det vel ikke være lenge før vi får overtalt dissa ungene til å komme til verden!?!?

Jeg setter også rekord i dag... Men nå kan det vel ikke være lenge før vi får overtalt dissa ungene til å komme til verden!?!?
Nei de må jo snart komme:-)
Gratulerer med dagen forresten:-)

Huff, må være utrolig tungt å gå å vente med så mange plager, spesielt når man er forberedt på å føde veldig tidlig :( Men nå er hun nødt til å komme snart, satser på de nærmeste dagene :)

Jeg fødte 5 dager over termin sist, så er forberedt på overtid denne gangen også :p Men planen er å få han ut rundt termin 10. mai, så jeg rekker 17.mai tog sammen med vesla :D

Håper hu kommer snart slik at du kan bli kvitt plagene. Heldigvis er det fort glemt når de først kommer da :)

Håper hu kommer snart slik at du kan bli kvitt plagene. Heldigvis er det fort glemt når de først kommer da :)
Det prøver jeg og å trøste meg med........
Men må bare si at jeg er glad for at dette er allersiste gangen,dette orker jeg ikke flere ganger:-(

Det prøver jeg og å trøste meg med........
Men må bare si at jeg er glad for at dette er allersiste gangen,dette orker jeg ikke flere ganger:-(

Der er jeg enig med deg. Dette er nr 4 her da, men kroppen min sier definitivt stopp.

Der er jeg enig med deg. Dette er nr 4 her da, men kroppen min sier definitivt stopp.
Imponert over dere. Her sier kroppen stopp etter 2. Veldig tøft for både mamma og pappa når mamma nesten er helt invalid i 5 mnd og vi har en 2 åring som ikke alltid forstår. Gleder meg veldig til det er over nå :)

Er jo nr 5 her,men da i to puljer,skulle gi oss på 4 men en liten snuppe ville absolutt tl oss:-)
Men hadde svangerskapene vert slik som de 4 første hadde det ikke vert noe problemer å gå gravid hele tiden,
Men denne gangen har jeg måtte krype til korset og vert sykemeldt siden januar,har måtte ty til krykker og
hatt store problemer med bekkenet,og i tillegg åpning,kynnere,maserier og blødninger no i flere uker...
Så glad det er stopp:-)

Du kan trøste deg med at det uansett ikke er lenge igjen nå, prøv å fylle dagene med noe som gjør deg glad :)

Du kan trøste deg med at det uansett ikke er lenge igjen nå, prøv å fylle dagene med noe som gjør deg glad :)
Prøver det,men ikke alt jeg klarer å være delaktiv i,men det får no tiden til å gå litt fortere:-)

Back
Topp