Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sa at det var litt lite ift 7+4. Har hatt en ma i uke 10 hvor fosteret fra starten målte lite. Er så redd for at dette også skal ende samme.
Ja nå ble jeg forvirra her jeg også! Jeg var også på tul 7+5 og da var fosteret 1,4 cmKan hende at jeg er helt på bærtur, men et foster på 7 cm? Jeg var på tidlig ultralyd på onsdag 7+6 og mitt foster var på 15mm (1,5 cm?!) som var helt normalt fikk jeg beskjed om? Forskjell på foster og fosterannlegg kanskje dahvor stort var fosteret da?
Håper for deg![]()
Så fin liten «Krokodille»Vis vedlegget 312877 Her er mitt UL bilde, hun har tatt markøren på selve fosteret så på «CRL» eller noe nede på bilde står det 14 mm![]()
( ser litt sånn ut i formen) 
Skjønner det så godt! Håper det blir en positiv opplevelseTusen takk for forklaringen. Jeg skal sjekke med engang jeg kommer hjem etter jobb. Ikke så lett når man har mistet så mange ganger før. Er et nervevrak med masse angst denne gangen
Takk, det syns jeg og! HahaSå fin liten «Krokodille»( ser litt sånn ut i formen)
![]()
Håper min er noe mer avansert enn den lille «bønna» jeg så i 7+2, når jeg skal på TUL på tirsdag! 9+0<3Takk, det syns jeg og! Haha![]()