7 cm foster

Summer

Flørter med forumet
Var på tidlig ul idag og fostersnlegget målte 7 cm. Ifl sistemens er jeg 7 uker, men ifl faktisk eggløsningsdatoen som jeg fikk bekreftet ved ul er jeg 7+4.

er så redd for at dette heller ikke går veien. Noen som har vært borti dette før?

Du er jo 7 uker på vei hvis du er 7+4 nå. Sa ikke gynekologen at det var normalt ift hvor langt du var?

Hun sa at det var litt lite ift 7+4. Har hatt en ma i uke 10 hvor fosteret fra starten målte lite. Er så redd for at dette også skal ende samme.

Hun sa at det var litt lite ift 7+4. Har hatt en ma i uke 10 hvor fosteret fra starten målte lite. Er så redd for at dette også skal ende samme.

Men hvordan kunne ho bekrefte at du var 7+4 hvis ho syns det var lite? Og sa ho at det kunne tyde på noe feil eller sa ho at det ikke trengte bety noe? Krysser fingrene for deg!!<3

Har vært hos henne og bekreftet eggløsning, så jeg vet hvilken dag jeg hadde eggløsning. så ut ifra eggløsningsdatoen skulle jeg vært 7+4. Og da skulle fosteret målt mer enn 7 cm.

Ville tatt hcg måling på mandag og torsdag hos legen så får du i det minste vite om HCG øker eller hva ☺️ trøste klemme på

Kan hende at jeg er helt på bærtur, men et foster på 7 cm? Jeg var på tidlig ultralyd på onsdag 7+6 og mitt foster var på 15mm (1,5 cm?!) som var helt normalt fikk jeg beskjed om? Forskjell på foster og fosterannlegg kanskje da :) hvor stort var fosteret da? :)

Håper for deg ❤️

Kan hende at jeg er helt på bærtur, men et foster på 7 cm? Jeg var på tidlig ultralyd på onsdag 7+6 og mitt foster var på 15mm (1,5 cm?!) som var helt normalt fikk jeg beskjed om? Forskjell på foster og fosterannlegg kanskje da :) hvor stort var fosteret da? :)

Håper for deg ❤️
Ja nå ble jeg forvirra her jeg også! Jeg var også på tul 7+5 og da var fosteret 1,4 cm:)

Jeg var på TUL for en uke siden og var ca 7 uker på vei, og mitt foster målte bare 0,8cm. Gynekologen sa det var helt normalt. Så hvis fosteret ditt målte 7 cm så er vel ikke det lite? :shy:

Nå ble jeg også usikker. Jeg må ringe inn på mandag og høre med henne. Evt kan jeg ta bilde av ul bilde så kan dere som vil hjelpe meg å tolke. Jeg ble bare veldig redd når hun sa at fosteret målte litt lite.

DFE06E7D-DEBC-4A63-A296-A703EAB15BFA.jpeg Her er mitt UL bilde, hun har tatt markøren på selve fosteret så på «CRL» eller noe nede på bilde står det 14 mm :)

Tusen takk for forklaringen. Jeg skal sjekke med engang jeg kommer hjem etter jobb. Ikke så lett når man har mistet så mange ganger før. Er et nervevrak med masse angst denne gangen

Tusen takk for forklaringen. Jeg skal sjekke med engang jeg kommer hjem etter jobb. Ikke så lett når man har mistet så mange ganger før. Er et nervevrak med masse angst denne gangen
Skjønner det så godt! Håper det blir en positiv opplevelse ❤️

Jeg var på TUL rundt uke 7+ etellerannet,og da målte mine foster til 7 mm, og det var helt normalt fikk jeg beskjed om. Var på ny ultralyd idag, 13+0 og da målte de 7 cm :) så det var nok ikke 7 cm i uke 7,det tror jeg ikke er mulig.

Back
Topp