Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja men da får de en dag ekstra i varmeskapet så ser de fort om det er fler som falt fra! Kjipt å sette inn egg som kanskje dør etter det første døgnet i magen... Det har jeg tenkt på mange ganger.. Skulle egentlig ønske klinikken min dyrket de litt lenger, slik at de kunne se om det er normal celledeling litt lenger.. Noe må det jo være siden vi ikke blir gravide? Er jo ikke bare at det ikke fester seg...??Ble ikke insett før mandag pga sykdom
Takk for st du roer meg ned!! Merket eg ble et snev stressa når de ba meg vente, men kanskje det er det som skal tilJaja men da får de en dag ekstra i varmeskapet så ser de fort om det er fler som falt fra! Kjipt å sette inn egg som kanskje dør etter det første døgnet i magen... Det har jeg tenkt på mange ganger.. Skulle egentlig ønske klinikken min dyrket de litt lenger, slik at de kunne se om det er normal celledeling litt lenger.. Noe må det jo være siden vi ikke blir gravide? Er jo ikke bare at det ikke fester seg...??
Ja det kan du jo gjøre!Kanskje jeg kunne ringt inn imorgen uansett å høre hvordan det går med eggene? Nervøs for at noe skal skje... Vil høre hvor mye de har delt seg![]()
Ja tenkte jeg måtte detJa det kan du jo gjøre!det skader jo ikke det!
da har du litt mer å forberede deg på til mandag
du må holde oss oppdatert da
er så spent
![]()
TakkFantastisk resultat så langt, LeneB! Du får nok et minifotballag på frys også skal du se. At eggene nå får et ekstra døgn i varmeskapet er bare positivt, så ikke tenk mer på det. Lykke til med innsett på mandag!![]()
OkiTipp topp tommel oppmen er ikke sikkert de vil se på eggene dine i morgen, de sa hvertfall til meg en gang at de ser minst mulig på de, for da må de ta de ut (av hva nå de er i ) og det er ikke heldig for de...
MÅ jo være ett gullegg bland alle de![]()