7-8 mnd kontroll

torhildy

Betatt av forumet
Då har me vore på kontroll igjen :)
Han er no 68cm, 7140kg og 44,5cm rundt hovudet. Så han er ganske liten... Han har plutselig fått ein voldsom apetitt, så me håper han skal legge godt på seg no :)
Andre som har vore på kontroll?
 
jeg var bare innom for å måle og veie ham i går :) var 7mnd på dagen <3

8255gram og 68,5cm lang <3

vi har ikke ny kontroll før ved 9mnd :S
 
Vi var i dag. Hun var 7 mnd den 14. Og var i dag 8820g og 69 cm
 
Skal på 8mnd-kontroll den 31okt....hadde passert 9,1kg og 72cm på 6mnd kontrollen
 
Var på kontroll idag! :)

8680 og 72 lang er han blitt :)
 
Vi skal på 8mnd kontroll 14.november så enda en måned til. Men veide han hjemme på vekta og han veier 12,6kg nå.
 
Hos oss var det seks måneders kontroll sist, så er det ikke noe før 9-måneders kontroll i desember. Tar meg vel en tur innom for å veie en dag, moro å følge med på veksten:)
 
Det er litt forskjell på desse små ja! Her har me 6 mnd, 7-8 og 10 mnd kontroll.
Me har fått ein ekstra time neste mnd for å passe på vekta. Håper den har tatt seg eit hopp då, for han et ganske mykje no :)
 
Vesla mi var på kontroll 7,5mnd gammel. 8950g og 70,5cm. Lille gode klumpen min :D
 
Vi har heller ikkje kontroll før 9 mnd, men tok oss en tur for å sjekke vekt og lengde i dag. Gutten har blitt 8125 g og 72,5 cm, har gått ned på vektkurva si...men helsesøster sa det gikk greit så lenge han ikkje var slapp og va fornøyd. Grunnen ligge mest sannsynlig i at han bare vil spise sjøl og at han e heilt turbo heile dagen :P
 
Vi har heller ikkje kontroll før 9 mnd, men tok oss en tur for å sjekke vekt og lengde i dag. Gutten har blitt 8125 g og 72,5 cm, har gått ned på vektkurva si...men helsesøster sa det gikk greit så lenge han ikkje var slapp og va fornøyd. Grunnen ligge mest sannsynlig i at han bare vil spise sjøl og at han e heilt turbo heile dagen :P
 
Veide han da han var rett over 7mnd. Da var han 72cm og 9290gr
 
Back
Topp