7+2:-)

babyedwards

Andre møte med forumet
Hei.
Er 7+2 idag :-)
Har ikke vært noe dårlig, bare vært litt kald og trøtt Testet positivt på 5+1 og på 5+3❤ Vi gleder oss veldi til å treffe vår lille "Baby Edwards" i desember ❤ Første legetime er 30 april, gleder meg til å få graviditeten fastslått av lege...selvom jeg ikke er i tvil om at det spirer og gror:-)
Har jobbintervju imorgen og er veldig i tvil om jeg skal fortelle om graviditeten? Det vil jeg fortelle fordi det er å være ærlig og til å stole på, men alle nekter meg det og sier jeg forminsker sjansen å få jobb....

Gratulerer! :-)
Jeg ville ikke fortalt det. Både fordi det dessverre kan minske sjansene dine til å få jobben, selv om det ikke er lov, og også fordi du er så tidlig i svangerskapet at det jo ikke er vanlig å ville fortelle det til folk uansett. Tenker du heller må vurdere om du må si noe hvis du blir dårlig, det måtte jeg.

Ja jeg skjønner det at det minsker sjansene mine, men ville ikke arbeidsgiver satt pris på an arbeidsstaker som faktisk er ærlig??

Jeg sitter i samme dilemma... Men har funnet ut at jeg ikke kommer til å si noe før uke 12.. Eller før det evt er synlig... Arbeidstaker har ikke lov å ikke gi deg jobben pga du er gravid, men desverre så gjør de fleste det... Så hvis du vil ha jobben så ville jeg ikke gjort det...

Gratulerer så mye :)
Jeg ville nok ikke fortalt det. Skal selv søke jobb i dag faktisk og blir jeg innkalt til intervju blir jeg ikke å fortelle det :) er 7+2 selv :D

Gratulerer :) Jeg hadde heller ikke sagt noe.
Skulle ønske de fleste arbeidsgivere satte pris på en slik ærlighet, men jeg er redd de fleste skygger unna nygravide selv om de ikke innrømmer det.

Back
Topp