7-15 jobb og barn?

Anutten

Blir kjent med forumet
Hei!

Er det noen småbarnsforeldre her som har en 7-15 jobb? Hvordan gjør dere det med barnevakt osv? Jeg skal ut i jobb igjen i nov-des, da er gutten min ca 11 mnd. Men jeg står litt fast om hvor jeg skal plassere han mens jeg er på jobb... Jeg har planer om å søke ny jobb, og i mitt yrke er det skift ordninger, som regel med vakter fra 7-15 og 15-23. Jeg har et stykke å reise, det tar vel ca 40min å kjøre. Så det er det ingen barnehager som er åpne (er ikke sikkert jeg får plass i tide heller) når jeg reiser.. Er litt dumt å plassere han hos noen andre, litt tidlig for han å vekkes før seks om morgenen...Så er det jo litt tidlig for andre også å stå opp på den tiden!

Må nevne at i den jobben jeg har nå, jobber jeg vakter fra 08.30 - 16.30, det er jo praktisk, men trives ikke så godt der... Hmmm!

Er veldig takknemlig hvis det er noen som har erfaringer å dele!! [:)]
 
Hadde samme problem før, og da måtte mannen min ta seg fri om morgenen de dagene jeg skulle ha dagvakter. Ellers jobbet jeg mest kvelder - da hentet mannen min i barnehagen. Og mange netter ble det til. Ellers fikk vi etterhvert en barnehage som åpnet kvart på 7, og da var det greit for arbeidsgiveren at jeg kom litt for sent. Håper det ordner seg. Foressten, hadde en skolejente som kom til oss 06.30 om morgenen. Hun kledde og fulgte til barnehagen en periode. Genialt. Hun fikk 50 kroner gangen.
 
Back
Topp