7+0 og litt rosa utflod

Veien til nr 2

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Som oversikten sier er jeg 7+0 og har opplevd litt rosa utflod når jeg tørker meg i dag. Vet det ikke trenger å bety noe og at kun tiden vil vise.
Men blir jo livredd og går automatisk i krisemodus. Vurderes å bestille en ultralyd til i morgen. Har egentlig ultralyd om 1 uke....
 
Som oversikten sier er jeg 7+0 og har opplevd litt rosa utflod når jeg tørker meg i dag. Vet det ikke trenger å bety noe og at kun tiden vil vise.
Men blir jo livredd og går automatisk i krisemodus. Vurderes å bestille en ultralyd til i morgen. Har egentlig ultralyd om 1 uke....
Hadde 3 uker med rosa spotting av og på. Fikk se hjertet slå 7+1. Så mange som 25% opplever spotting det første trimesteret, uten at noe er galt❤️
Større blødning og smerter er det som kan være bekymringsfullt❤️
Selv har jeg bare gått 4 dager i strekk nå uten spotting, som da er rekord.

Det går nok fint skal du se❤️
 
Hadde 3 uker med rosa spotting av og på. Fikk se hjertet slå 7+1. Så mange som 25% opplever spotting det første trimesteret, uten at noe er galt❤️
Større blødning og smerter er det som kan være bekymringsfullt❤️
Selv har jeg bare gått 4 dager i strekk nå uten spotting, som da er rekord.

Det går nok fint skal du se❤️
Bare lurer på om jeg skal fremskynde ultralyden. Tror jeg skal se ann til i morgen. Vis det ikke kommer noe særlig mer så prøver jeg å vente til neste uke. Og vis det fortsetter/øker på så bestiller jeg en til i morgen :)
Lurer på hvordan tankene ikke skal tenke på dette 24/7.... Føler meg midre kvalm i dag og har derfor nesten ingen symptomer heller :(
 
Bare lurer på om jeg skal fremskynde ultralyden. Tror jeg skal se ann til i morgen. Vis det ikke kommer noe særlig mer så prøver jeg å vente til neste uke. Og vis det fortsetter/øker på så bestiller jeg en til i morgen :)
Lurer på hvordan tankene ikke skal tenke på dette 24/7.... Føler meg midre kvalm i dag og har derfor nesten ingen symptomer heller :(
Hvis det beroliger deg å framskynde UL så ville jeg absolutt gjort det❤️ alt er sikkert i skjønneste orden, men om du går å er redd er ikke det bra for deg❤️
 
Jeg ville også ha bedt om å få fremskyndet ultralydtimen for å berolige meg selv. Det er jo veldig vanlig å blø litt i starten av svangerskapet, men det er fryktelig ekkelt når det først står på. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at alt står bra til med den lille :Heartpink
 
Last edited:
Har ikke kommet noe mer de siste timene så tror jeg ser ann foreløpig ang det å fremskynde ultralyd. Ser jeg mer brunt/rosa/rødt blir den fremskyndet med en gang. Har noen erfaring med å ta med en 1 åring på ultralyd? Ta med mye snacks så hen er opptatt i vognen?
 
Har ikke kommet noe mer de siste timene så tror jeg ser ann foreløpig ang det å fremskynde ultralyd. Ser jeg mer brunt/rosa/rødt blir den fremskyndet med en gang. Har noen erfaring med å ta med en 1 åring på ultralyd? Ta med mye snacks så hen er opptatt i vognen?
Hadde med 1åring og mannen på privat UL i fjor sommer. Hos meg var det da ikke liv, men det hadde jeg sterk mistanke om derfor privat UL da. Det gikk fint, men han var litt aktiv og ville alt annet enn å sitte i vogna. Hvis du får hen til å sove når du er der er det jo det beste❤️
 
Blir iallefall en ultralyd i morgen selv om jeg ikke har blødd noe mer. Jeg har alltid en dårlig følelse, men føler det spesielt nå.
Vis det skulle vise seg at alt er bra så er vel sjansen for at det går hele veien ganske stor :)
 
Blir iallefall en ultralyd i morgen selv om jeg ikke har blødd noe mer. Jeg har alltid en dårlig følelse, men føler det spesielt nå.
Vis det skulle vise seg at alt er bra så er vel sjansen for at det går hele veien ganske stor :)
Håper alt står bra til, greit å få sjekket det allerede i morgen for en uke blir fort veldig lenge å vente :Heartred
 
Back
Topp