6ukers kontrollen

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Vart ikkje gjennomført pga ryggen min............... Eg har null refleks i ankelen, omtrent ingen styrke og vondt i ryggen såklart. Det virker som eg har fått prolapsen tilbake, der eg vart operert i 2008[:(][:(] Og om eg blir verre no, så vert eg lagt inn på sjukehus sa han og eg må nok operere. [&o][&o][&o]

Og eg som vil ha ny baby[>:][>:]

Huff, så kjipt å høre [:(]
Håper det går over og at du slipper å operere igjen [&o] ta det med ro og ikke anstreng ryggen.
har legen anbefalt deg at du ikke skal få flere barn?

har du prøvd osteopat? [:)]

Enda en bebis??? [:D]

Uff, håper det ikke er så ille som du tror.
God bedring snuppa[:)]

Tommelise: Nei han har ikkje sagt noko om fleire barn, men eg nevnte ikkje at eg ville ha fleire ganske fort. Men han kan ikkje seie det håpar eg. Kva er osteopat?

Silje: Alt eg tenker på alt det[:-][:-]  Eg kjenne ryggen såpass, at eg trur nok det er prolaps. Og legen virka enig [&o]

Trone: Var ikkje det som skulle skje under fødselen min [:o][:o]  Tusen takk for det [:)]

Du får det i både bøtter og spann og ikke på den gode måten. [&o] Håper du slipper å gå gjennom en ny operasjon. 

huff ..så kjip det er når man skal egentlig kose med babyen nå... håper det blir bedre for deg etterhvert .. sender mange trøste klemmer ..

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Du får det i både bøtter og spann og ikke på den gode måten. [&o] Håper du slipper å gå gjennom en ny operasjon. 

Eg var heldige som ikkje vart innlagt i dag[&o][&o]

ORIGINAL: Svartengel

[&:] Hva skjer videre? Får du oppfølging og behandling?

Så kjedelig! [:(] Håper det ordner seg for deg med tid og stunder!! Bare vær forsiktig med deg selv så lenge! [:)]

Vet du hva jeg kom på nå, by the way!! [:D] Jeg drømte at jeg traff på deg i natt! Har jo ikke truffet deg i virkeligheten, men jeg bare visste at det var deg i drømmen, for du gikk kledd i kun rosa (fordet at du skriver med rosa skrift her inne) [:D] Og så kalte jeg deg Svartengel, ikke noe annet navn, haha!

Ja eg må til legen igjen på tirsdag, er eg blitt verre då, er det ingen bønn. Da blir det påske på sjukehus[&o][&o]

ORIGINAL: Ymi

Så kjedelig! [:(] Håper det ordner seg for deg med tid og stunder!! Bare vær forsiktig med deg selv så lenge! [:)]

Vet du hva jeg kom på nå, by the way!! [:D] Jeg drømte at jeg traff på deg i natt! Har jo ikke truffet deg i virkeligheten, men jeg bare visste at det var deg i drømmen, for du gikk kledd i kun rosa (fordet at du skriver med rosa skrift her inne) [:D] Og så kalte jeg deg Svartengel, ikke noe annet navn, haha!

Knallbra[:D][:D] Bruke ikkje rosa klær men[8D][8D]

Nei, jeg trodde vel egentlig ikke det heller... men i drømmer er jo ALT logisk, så det måtte bare være deg i rosa! [;)]

Ja eg må til legen igjen på tirsdag, er eg blitt verre då, er det ingen bønn. Da blir det påske på sjukehus[&o][&o]

Da må du bare ta det helt easy frem til det. [:)]

(((((bli-frisk-vibber)))))

Hva er osteopati?

Osteopati er et relativt nytt behandlingstilbud i Norge, med røtter i USA.
Osteopati øker kroppens evne til å helbrede seg selv gjennom fysisk behandling av hele kroppen ved smerter og plager. Osteopati er forebyggende og virker som akutt og rehabiliterende behandling.

Osteopati virker fordi man fokuserer på sammenhenger i hele kroppen for å finne årsaken til smerten, som ofte kan være et annet sted enn der smerten oppleves.

Osteopaten tar seg god tid til pasienten, har høy medisinsk kompetanse og samarbeider med annet helsepersonell når det er nødvendig.

Derfor behandler osteopatene i stor grad også følgetilstander av sykdom og skader,
og pasientene opplever at smerter i rygg og nakke kan bedres. Osteopatene
behandler ofte et annet sted enn der smertene sitter.

Hentet på www.osteopati.org [:)] Dette har jeg iallefall troen på, ei venninne fikk behandlet ryggen sin og er helt fin nå..
Jeg vet ikke om det kan hjelpe deg men kanskje verdt ett forsøk eller en telefon å høre om de kan hjelpe deg?
Før evt operasjon mener jeg.. Håper virkelig at du blir bedre :) syns så synd på deg [&o] ryggproblemer er det verste [&o]
denne siden her er jo i drammen men venninnen min var i bergen.. kan evt finne nr å sånn til deg hvis du ikke vil google det litt først [;)]

Nei, jeg trodde vel egentlig ikke det heller... men i drømmer er jo ALT logisk, så det måtte bare være deg i rosa! [;)]

TommeLise: Trur eg har litt for mykje plager med ryggen, risikere at eg aldri blir bra i foten igjen blant anna [&o][&o]

TommeLise: Trur eg har litt for mykje plager med ryggen, risikere at eg aldri blir bra i foten igjen blant anna [&o][&o]

Huff [&o][:(] utrolig kjipt :( krysser virkelig alt jeg kan for at du skal slippe å operere igjen.
(får litt dårlig samvittighet her jeg har klaget på mine sene betennelser i hendene)

ORIGINAL: t0mmelise

Huff [&o][:(] utrolig kjipt :( krysser virkelig alt jeg kan for at du skal slippe å operere igjen.
(får litt dårlig samvittighet her jeg har klaget på mine sene betennelser i hendene)

Det skal du ikkje tenka på, for det er vondt med senebetennelse. Og sida eg har vore sjuk i ryggen sida 2007, så veit eg nesten ikkje om annet lengre. Så lenge eg sleppe vondt, så kan dem gjerne operere meg, det går så fort atte.

Back
Topp