6ukers kontroll for mor

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Man skal jo på det hos legen, men er det mulig å heller ta den timen privat hos gynekolog ? Eller er det noe mer på den kontrollen som gjør at man må til legen?

Husker ikke hvordan det var det der :p

Man skal jo på det hos legen, men er det mulig å heller ta den timen privat hos gynekolog ? Eller er det noe mer på den kontrollen som gjør at man må til legen?

Jeg tok det privat sist :)

Det kan du nok, men ikke sikkert den dekkes av staten?

Sent from my iPhone using BV Forum

Er vel ikke et must å ta gyn undersøkelse på 6 ukers kontrollen? Jeg fikk tilbudet, men jeg følte meg helt fin nedentil, så takket nei da :)

Du kan gjerne ta den hos gynekologen :) Jeg var hos fastlegen, men spurte om henvisning til gyn.

Er vel ikke et must å ta gyn undersøkelse på 6 ukers kontrollen? Jeg fikk tilbudet, men jeg følte meg helt fin nedentil, så takket nei da :)
Nei jeg droppa det forrige gang da jeg ikke følte behovet, men skal ha spiral nå, og har i tillegg noen smerter jeg vil få sjekket :)

Jeg tok den hos jordmor jeg ;) ble kun spurt om hvordan ting føles og siden alt var bra så slapp jeg også noe undersøkelse der nede ;)
Trenger absolutt ikke ta den hos fastlegen ;)

Hvorfor skal du ikke kunne det? Du må nok betale for den da..

Haha, e tok det på legevakta ( i forbindelse med noe tull nedentil).
Og dagen etter va e hos fastlegen og tok resten av kontrollen. Slapp unna gyn-benken sia e hadde vært dagen før hos legevakta :P

Jeg har tatt det privat, men betaler selv.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp