6pp???

mille.

Gift med forumet
Kan virke som om jeg er på vei mot min 6pp.
 
Er nesten ikke noe utflod lengre (noen som har hatt det slik og vært gravid?) og det er litt murringer i magen.
Litt øm i èn nuss, men det teller nok ikke... [:'(]
 
Så da er det vel bare å vente...
Blir litt skuffa..... [:(]
 
hm.. er det sånn at mangel på utflod tyder på at tanta er på vei? Jeg har nemlig hatt økt utflod de siste dagene, og jeg tolket det som at tanta er på vei.. [:-] Men jeg tror ikke det er noen regel der egentlig, for alle opplever det jo så forskjellig.. Kroppen er så finurlig skrudd sammen.. Noen tester aldri positivt, noen tester positivt lenge før ikm.. Noen har ingen symptomer, andre har alle.  Og en og samme kvinne kan ha to vidt forskjellige svangerskap. Så kjære mille, håpet er ikke ute før tanta er her!!
 
Krysser fingrene for deg!! Masse! [:)]
 
Hos meg er det i allefall slik at det blir så og si ingen utflod i dagene før tanta kommer...
 
Kanskje hun ikke kommer til deg da?
Kan godt ha henne etpar dager ekstra denne gangen for deg jeg!! Men så synes jeg vi må sende henne videre! [;)]
 
Åh, så snill du er da, som tilbyr deg å ha styggedommen for meg! [:)] Nei, vi satser på at tantene våre finner hverandre og reiser bort sammen! [;)] Men jeg tørr virkelig ikke tenke eller tro noe som helst.. Etter 9 pp så blir man litt forberedt på skuffelse.. Men håpet er der da!
 
Blir spennende å følge med deg mille. [:)]
 
Back
Topp