6mnd..

RapunselMaja

Elsker forumet
Er det noe i at de forandrer seg litt rundt denne tiden..?  Her har hun blitt veldig mammadalt i løpet av den siste uken.. Hun hyler tvert jeg snur ansiktet fra henne eller går..Uansett om hun kan både se og høre meg. Kommer jeg nær henne smiler hun...[&:] I tillegg har hun plutselig begynt å våkne på natta igjen..Hun som har sovet fast fra kl 19-8 HVER kveld i snart 3 måneder...! I natt var hun oppe 3 ganger!!! 

Jeg veit at fra 7 mnd alderen så kan de få sånn periode hvor de kun er de nærmeste som gjelder igjen...

Jeg ser at tutta her har begynt å åle seg mot beina mine og dra i buksa mi hvis ho vil opp å kose, ha mat eller er trøtt... Kan være no sånt å..? ho smiler alltid til meg da...

Samme greia her. Litt slitsomt.... Hadde vært fint om pappa'n kunne leke/mate/stelle/kose snuppa litt for å avlaste mor uten at det blir ramaskrik.... puh...

Ja,jeg er helt utslitt..Og dagen er bare halvveis...[:(] Løper innimellom og vasker klær, rydder hus.. men har enda ikke fått i meg frokost...

Sånn er det her også... trodde det var fordi jeg er så mye alene med henne jeg, men kanskje det bare er en periode. *håper*
Ligger hun på matta eller sitter i vippestolen så skriker hun med en gang jeg går litt unna. Får jo ikke gjort noe.
Tok henne med meg når jeg skulle henge opp tøy tidligere i dag og la henne på teppe på gulvet. Men det ble bare skrik det også....skulle sitte på armen.

ORIGINAL: Nette07

Sånn er det her også... trodde det var fordi jeg er så mye alene med henne jeg, men kanskje det bare er en periode. *håper*
Ligger hun på matta eller sitter i vippestolen så skriker hun med en gang jeg går litt unna. Får jo ikke gjort noe.
Tok henne med meg når jeg skulle henge opp tøy tidligere i dag og la henne på teppe på gulvet. Men det ble bare skrik det også....skulle sitte på armen.

Så utrolig godt å høre at det er flere... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har prøvd å bare la henne ligge for seg selv mens jeg står litt unna og prater med henne, men hun blir bare hysterisk....[&:]

ORIGINAL: Nataleen

ORIGINAL: Nette07

Så utrolig godt å høre at det er flere... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har prøvd å bare la henne ligge for seg selv mens jeg står litt unna og prater med henne, men hun blir bare hysterisk....[&:]

Akkurat slik holdt jeg på tidligere i dag. Så rett på henne... snakket, tulla osv men hun gråt[:(]
Fælt å si det, men godt å høre at dette skjer med flere ja. Da er det kanskje helt normalt...
Nå sover hun og jeg nyter tiden med to ledige armer. Tiden bruker jeg foran tv og pc og lar husarbeidet vente [:D]

godt det er flere som har det sånn,trodde det var jeg som hadde gjort han bortskjemt,hyl griner når han ligger på gulvet,vil ikke leke eller noe,latt han trasse litt før jeg tar han opp igjen,men har ikke funket,men da er det bare sånn de små er akkurat nå da,går vel over får jeg tro,slitsomt å gjøre ting mens han sitter på armen,iallfall en stor gutt på 9.5kg hehe[:)]

Hs sa at rundt denne tiden oppdager babyer at dei ikkje er ein del av mammaen sin legre, og det er KRISE!! Det beste du kan gjøre er å si til babyen at du skal gå og gjøre noe, og at babyen heller ser at du går, en at du sniker deg vekk når babyen har snudd seg mot ei leke ol. går over, men slitsomt når det holder på!

nope..mi e 7 måneder å har kje merka någe te d ennå..våkeperioder har hu da, men d e ein del at utviklingsspranget..
håpe d går øve for dåkker for e nok kje greit nei..

Back
Topp