6mnd kontroll..

Skjønn gutt! Her var mini 10,6 kg, 74 cm og 45 rundt hodet. Store gutter vi har:) Hs mente han kunne få litt mindre mat/ mindre porsjoner. Merkelige greier, har nettopp begynt å spise!

Frida var 8200 og 70cm :D Har kommet godt i gang med fast føde å spiser skive og middag med begge hender og hele ansiktet :hilarious: Hvordan ligger deres Ann motorisk? Frida har ikke tid å være baby i det heletatt og har begynt å løfte seg opp på knærne å prøver å krype, men har ennå ikke forstått at ho må flytte armene, så når knærne kommer for nærme går ho med nesen i parketten hver gang :hilarious:

Frida var 8200 og 70cm :D Har kommet godt i gang med fast føde å spiser skive og middag med begge hender og hele ansiktet :hilarious: Hvordan ligger deres Ann motorisk? Frida har ikke tid å være baby i det heletatt og har begynt å løfte seg opp på knærne å prøver å krype, men har ennå ikke forstått at ho må flytte armene, så når knærne kommer for nærme går ho med nesen i parketten hver gang :hilarious:
Oj så flott med skive og middag! Fortsatt grøt og moser her men har et mål om mer spising selv daMotorisk er det full rulle- han kommer seg rundt ved å rulle og dra seg med armene i sirkel. Øver med rumpa opp og skyver fra men har ikke knekt koden på å dra seg fremover. Kjenner igjen hodet i parketten! Kunne gjerne ventet litt til med å være overalt synes jeg.. har du forresten gode tips til middag? Gir du henne det dere har uten salt og slikt eller noe annet?

Skjønn gutt! Her var mini 10,6 kg, 74 cm og 45 rundt hodet. Store gutter vi har:) Hs mente han kunne få litt mindre mat/ mindre porsjoner. Merkelige greier, har nettopp begynt å spise!
Takk :) Ja, da har du jo en liten plugg du og ;) Det sa HS til meg og… Bryr meg ikke.. Det forandrer seg når han begynner å gå..

Oj så flott med skive og middag! Fortsatt grøt og moser her men har et mål om mer spising selv daMotorisk er det full rulle- han kommer seg rundt ved å rulle og dra seg med armene i sirkel. Øver med rumpa opp og skyver fra men har ikke knekt koden på å dra seg fremover. Kjenner igjen hodet i parketten! Kunne gjerne ventet litt til med å være overalt synes jeg.. har du forresten gode tips til middag? Gir du henne det dere har uten salt og slikt eller noe annet?
Samme her, fyker rundt fordi hun ruller og rygger. Men ikke knekt koden på å komme seg frem. Ho blir litt utålmodig da når ho ikke kommer seg fremover, for ho vil så gjerne.. for min del hadde jeg håpt at ho her kunne tatt det litt med ro, ville hatt baby lengst mulig nå siste gang :hilarious: Men ja, ho spiser stortsett det vi spiser, bare salter etterpå. Men ennå er ikke middag fast måltid for hennes del, for ho hviler ofte midt i middagen.Så får ho heller smake når ho er våken. Skal begynne å lage litt å fryse ned i porsjoner til de dagene vi spiser ferdigmat eller andre ting med mye salt og melk. Har en hel del kjekke oppskrifter. Men sist endte jeg ofte opp med pasta. Kokte opp hermetiske tomater sammen med karbonadedeig, gulrot og litt løk. Smaksatte med litt hvitløk, basilikum og persille. Hadde i pasta og kjørte med stavmikser. Eller så lagde jeg gryter med litt kokosmelk, div grønnsaker og torsk eller kylling. Smaksatte med litt hvitløk, ingefær og koriander :)

Back
Topp