Råd til å løsne slim og tetthet?
Bruker saltvann og nesesug, men hjelper kun kort der og da
Bruker saltvann og nesesug, men hjelper kun kort der og da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hevet hodet [emoji106]Heve hodeenden på senga (eks bøker under bena på senga i hodeenden) hjelper på tetthet
Hadde med i badekar igår, syns nesten hun er blitt noe verre. Men håper jeg har feilHjelper litt om ungen er ned inn i dusjen.
Mm i nesa hjelper også.
Nesespray på 6 mnd er jeg blitt frarådet av lege. Kun saltvann. Bruker en saltvann mist, den heter physiomer babyNesespray...
Nesespray på 6 mnd er jeg blitt frarådet av lege. Kun saltvann. Bruker en saltvann mist, den heter physiomer baby
Har ikke brystmelk [emoji17]morsmelk i nesa, skal visstnok fungere bra mot tett nese, har jeg hørt
Har ikke brystmelk, så det går dårlig[emoji17]Yngste var veldig mye tett som baby. Det som funker best var:
Nesesuger - saltvann - morsmelk - «varmt» bad - nesesuger- saltvann - morsmelk.
Brukte sånn nesesuger fra otribaby der man suger med munnen
Har kjøpt den elektriske fra apoteket, den er gull verdtYngste var veldig mye tett som baby. Det som funker best var:
Nesesuger - saltvann - morsmelk - «varmt» bad - nesesuger- saltvann - morsmelk.
Brukte sånn nesesuger fra otribaby der man suger med munnen
Er dampen og vannet direkte i ansiktet som hjelper med dusj. Å ta med i bad blir ikke det samme i det hele tatt.Hadde med i badekar igår, syns nesten hun er blitt noe verre. Men håper jeg har feil
Har ikke brystmelk [emoji17]
Er dampen og vannet direkte i ansiktet som hjelper med dusj. Å ta med i bad blir ikke det samme i det hele tatt.
Nesespray på 6 mnd er jeg blitt frarådet av lege. Kun saltvann. Bruker en saltvann mist, den heter physiomer baby
Var på legevakten idag. Crp var under 5, og legen trodde kanskje det var astma hun hadde med forkjølelse slik at hun ble mer tett. Ble anbefalt å bruke saltvann i forstøverapparat som vi har til 3 åringen og gi flytende febernedsettende.Hvis babyen er tett i nesa ta han/ hun med til legen for en Skjekk. Det kan være RS - virus.