....

ORIGINAL: MammaTilEmilie

ja ok.. det er din mening og eg har min..

men hadde ikke du rynket litt på nesa engang OM du hadde vert i samme situasjon og hatt mistanke om at noe var på gang og han plutseli hadde slettet alle meldinger på mobilen?

JEG hadde faktisk tenkt:
"Kunne du ikke funnet på et artigere svar enn det?"
Men det er nå meg....
Så NEI, jeg hadde ikke rynket på nesa i den situasjonen, for jeg hadde heller ikke fått dårlige mistanker der...

ORIGINAL: Nullenusken

ja ok.. det er din mening og eg har min..

men hadde ikke du rynket litt på nesa engang OM du hadde vert i samme situasjon og hatt mistanke om at noe var på gang og han plutseli hadde slettet alle meldinger på mobilen?

JEG hadde faktisk tenkt:
"Kunne du ikke funnet på et artigere svar enn det?"
Men det er nå meg....
Så NEI, jeg hadde ikke rynket på nesa i den situasjonen, for jeg hadde heller ikke fått dårlige mistanker der...

ok.. kan hende eg e litt mer sjalu enn andre men sikkert for eg har blitt brent mer også og er mer skeptisk til diverse ting enn andre men vi får bare vere enige om å vere uenige :D

Tonjejenta: stilig Nemi signatur btw :D måtte flire litt av den

Takk...[:D][:D]
Jeg elsker den. Fæntæstisk!!!
Har lett gjennom hundrevis av striper for å finne de jeg har lyst til å bruke.

ORIGINAL: TonjeJenta

Takk...[:D][:D]
Jeg elsker den. Fæntæstisk!!!
Har lett gjennom hundrevis av striper for å finne de jeg har lyst til å bruke.

jepp :D den va nice ;D

må bare få sakt at det er noe kjipt å få høre at jeg er psykelig sjalu..da virker det ikke som du har lest ordentlig gjennom alt da...

Jeg har aldri reagert på at de har kjørt sammen før! har vært helt greit for meg det! er når jeg så den meldingen for to dager siden at jeg ble såret og reagerte...og det var da jeg begynte å se andre ting som at han er mer trøtt når han kommer hjem osv...

Skjønner ikke hvorfor en kommer med slike uttalelser men men...

var jo denne meldingen som de utvekslet med hverandre som jeg ble såret over som jeg lurte på om det er å være oversjalu ved å bli såra over den. jaja....

ORIGINAL: Inger_85

må bare få sakt at det er noe kjipt å få høre at jeg er psykelig sjalu..da virker det ikke som du har lest ordentlig gjennom alt da...

Jeg har aldri reagert på at de har kjørt sammen før! har vært helt greit for meg det! er når jeg så den meldingen for to dager siden at jeg ble såret og reagerte...og det var da jeg begynte å se andre ting som at han er mer trøtt når han kommer hjem osv...

var jo denne meldingen som de utvekslet med hverandre som jeg ble såret over som jeg lurte på om det er å være oversjalu ved å bli såra over den. jaja....

Sykelig sjalu er du kanskje ikke, det passer nok bedre på enkelte andre her i tråden, men en tanke overhormonell vil jeg heller tillate meg å kalle det :)
Men håper virkelig du får ordnet dette altså.... Ville satt meg ned med din kjære for forklart hvorfor du reagerte, hva du reagerte på, og hva du føler.... Forklar ham også at du er ekstra følsom for tiden, og trenger litt ekstra støtte og omsorg....
Vil bare gi deg en stor klem jeg... Er ikke deg som er syk i denne tråden... Du trenger bare en god klem og beroligende ord.... Hehe....
Masse lykke til med slutten av svangerskapet og fødsel!

ORIGINAL: Inger_85

Sykelig sjalu er du kanskje ikke, det passer nok bedre på enkelte andre her i tråden, men en tanke overhormonell vil jeg heller tillate meg å kalle det :)
Men håper virkelig du får ordnet dette altså.... Ville satt meg ned med din kjære for forklart hvorfor du reagerte, hva du reagerte på, og hva du føler.... Forklar ham også at du er ekstra følsom for tiden, og trenger litt ekstra støtte og omsorg....
Vil bare gi deg en stor klem jeg... Er ikke deg som er syk i denne tråden... Du trenger bare en god klem og beroligende ord.... Hehe....
Masse lykke til med slutten av svangerskapet og fødsel!

Hehe takk for det[;)]

Var vel egentlig ikke ment som at du ER psykelig sjalu, var kanskje å ta litt hardt i... men etter hva som ble fortalt her... og om hvordan jeg oppfattet det.. om det som har blitt fortalt er hele sannheten og hele historien... syns jeg absolutt du er over gjennomsnittet sjalu.

Men om du blar en side tilbake og ser mitt svar til mamman til emilie... skriver jeg også hvordan jeg syns medsøstrene på bv skulle ha møtt deg... Fremfor å buse ut og fyre oppunder din redsel for at noe skulle være i veien.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Englemafian

du overreagerer ikke nei, min mann hadde ikke fått pendlet med en dame i det hele tatt, kjenner hannkjønnet alt for godt....sorry men sånne mld hadde jeg ikke akseptert, her hadde han gått på hodet å raua UT...

Har dere et forhold basert på tillit eller??

Herregud har da mine egne meninger,så må få si hvordan jeg hadde reagert..mennesker er forskjellig vettu...som jeg skriver over her kjenner jeg hannkjønnet alt for godt, kan ikke være 100% sikker.......

så min kjære må godkjenne hvem jeg kan ha det gøy med? Jaja....
Jeg har nå hvertfall sendt mange merkelige meldinger til mannlige kollegaer uten at det har vært noe på gang der...
Greit, jeg og de rundt meg er temmelig åpne og til tider perverse i våre uttalelser, men altså....

Vil bare si lykke til jeg... Håper dere finner ut av det!

Tror du har missforstått hele tråden jeg[8|] sender du perverse mld til dine mannlige arbeidskollegaer som mannen din ikke kjenner?, skal love deg at hadde mannen din visst det tror jeg ikke han hadde syntes det var greit nei..men dere har kanskje åpent forhold[&:]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: Englemafian

så min kjære må godkjenne hvem jeg kan ha det gøy med? Jaja....
Jeg har nå hvertfall sendt mange merkelige meldinger til mannlige kollegaer uten at det har vært noe på gang der...
Greit, jeg og de rundt meg er temmelig åpne og til tider perverse i våre uttalelser, men altså....

Vil bare si lykke til jeg... Håper dere finner ut av det!

Tror du har missforstått hele tråden jeg[8|] sender du perverse mld til dine mannlige arbeidskollegaer som mannen din ikke kjenner?, skal love deg at hadde mannen din visst det tror jeg ikke han hadde syntes det var greit nei..men dere har kanskje åpent forhold[&:]

Eh.. må man ha åpent forhold for å kødde med kamerater/kolegaer på sms?? [&:] 

Dere legger litt vel mye i de to meldingene synes jeg. Det er var jo meldinger en hetro gutt kunne sendt til sin hetero kamerat det der. Men siden det er to forskjellige kjønn er det noe mer inne i bildet med en gang?

offfffff sier jeg bare....var jo ikke det som var utgangspunktet da[&:]

Back
Topp