jabbadabbaduuu!
Elsker forumet
Er joikke akkurat som han glefset av henne et kjøtt stykke da.. Han nappet henne, såmener ikke han bør avlives pga det. Kanskje når han får stimulert sansene sine at han blir bedre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Løveunge05
Selge ham? Hvis hunden har bitt barn synes jeg ikke du skal selge ham, men avlive ham. Unnskyld, men jeg ville ikke kjøpt en hund som en risikerer går løs på barn.. Og du kan heller ikke selge ham uten å gi beskjed.
ORIGINAL: thealita
Huff, det hørtes ikke bra ut. Jeg tror nok jeg hadde tatt den med til dyrlegen, ville ikke tatt sjansen på å utsette noen andre for det.
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Du gjør det rette med å kvitte deg med den ja! Den høres desverre ikke helt god ut!
Jeg håper du har tenkt til å informere de nye eierene om hvordan den har oppført seg i allefall. [:-]
ORIGINAL: Destiny85
ORIGINAL: *Lavendel*
Hadde jeg hatt en hund som hadde bette et barn, hadde den blitt avlivet med en gang. En hund som biter er livsfarlig....Glade jeg ikke har hund.
Men sjønner deg også, fordi man blir jo glad i husdyra sine....Lykke til!
Er det lurt å selge han som jakthund da? De går jo løse... enn om det kommer en unge på ski f.eks?
Skjønner det er tungt, men jeg hadde heller avlivd den dessverre...
ORIGINAL: Fragglen Vips
Vi kommer til og sjekke han noen dager nå, om atferden forandrer seg her hjemme, da må han jo til dyrlegen. Men kan hende han syntes denne jenta er for mye. Hun har jo adhd og er ganske ekstrem, og det kan jo han sense liksom.. Men han må jo så klart sjekkes..