Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: stine21
man selger vel ikke en hund som biter,man avliver.. noe annet er helt sykt i mine øyne. har ikke hund skal heller aldri ha det!!!!
ORIGINAL: Fragglen Vips
eller JEG har gjort det[:(] a selger vi hunden vår etter 1 år. Dette går ikke lengre[:o] Hatt tantungen min på overnatting i natt og 2 ganger i ganger i går gikk han i henne pga han hadde et bein, beit henne to ganger, 1 gang i låret og en gang i armen. Begynte og småblø i armen[:(] Om kvelden satt han seg på fanget hennes og begynte og knurre og flekke tenner[:o] Da gikk han i buret pga jeg ble jo redd her... I dag badet jeg ungene og han var i buret sitt, som vi har på badet og når hun kom inn begynte han og knurre som bare det[:o] Og hun har ALDRI gjort han noe[8|] Leker bare med henne hver gang hun er her.. Virker som han ikke takler fremmede unger lengre. Og det er for riski syntes jeg[&o] Plutselig tar han våres unger en dag!! Så han selges med tungt hjerte pga er veldig glad i han,men må sette familie først. Gjør jeg det rette??
ORIGINAL: Fru Riskorn
ORIGINAL: stine21
man selger vel ikke en hund som biter,man avliver.. noe annet er helt sykt i mine øyne. har ikke hund skal heller aldri ha det!!!!
Nei, din kunnskap om hund skinner veldig tydelig igjennom her du[;)]