jabbadabbaduuu!
Elsker forumet
.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Du gjør det rette med å kvitte deg med den ja! Den høres desverre ikke helt god ut!
Jeg håper du har tenkt til å informere de nye eierene om hvordan den har oppført seg i allefall. [:-]
ORIGINAL: Fragglen Vips
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Du gjør det rette med å kvitte deg med den ja! Den høres desverre ikke helt god ut!
Jeg håper du har tenkt til å informere de nye eierene om hvordan den har oppført seg i allefall. [:-]
Selvfølgelig må vi informere. Vil selge den til en som jakter og helst ikke har unger tror jeg[&o]
ORIGINAL: Fragglen Vips
Jeg klarer ikke avlive han[&o] Bare tanken får meg til og gråte[:(] Vil heller selge han til et voksent menneske som jakter.
ORIGINAL: GitteLen
Jeg hadde først tatt hunden med til dyrelegen å sjekka om den hadde vondt...
Og er det BARE tanteungen din han knurrer mot? Kan ho virke truende på han?
ORIGINAL: Løveunge05
Selge ham? Hvis hunden knurrer mot barn og har bitt barn synes jeg ikke du skal selge ham, men avlive ham. Unnskyld, men jeg ville ikke kjøpt en hund som en risikerer går løs på barn.. Og du kan heller ikke selge ham uten å gi beskjed.
ORIGINAL: **Tonje**
Du gjør det rette, hadde gjort akkurat det samme selv! Er ikke verdt å ta den sjansen.
ORIGINAL: **Tonje**
Du gjør det rette, hadde gjort akkurat det samme selv! Er ikke verdt å ta den sjansen.
ORIGINAL: **lykkeliten**
Har hund selv......
Min mening er at hunder som biter ikke har livets rett om de biter uprovosert!