.

Ikke bry deg[;)]
Dere står fritt til å selge begge to, og om du la ut bildet først er det ihvertfall ingen grunn til å henge med nebbet[:)]

ja jeg vet det, så forstår ingenting jeg[8|][:(] jaja er like blid forde[:D] selv om jeg blir utskjelt[&:][:D]

Noen mennesker bærer på så mye misunnelse..... helt utrolig.

ORIGINAL: hopsideisi

.............men er vel ikke lov til å drive salg da...?
uansett så er det vel bare bisniss[;)]

Nei det er jo akuratt det, var ikke hensikten min i det hele tatt..ville bare vise hva jeg liker å gå med[;)] ikke min feil at noen av dere likte den så godt[8|][:D]

Jeg synes kanskje det var å gå over streken å legge ut alle småbildene av de buksene du selger... virker jo litt konkurranse da, når du legger dem ut i alle farger - etter at hun har lagt ut den rosa. Synes det var greit fram til innlegget ditt der (med alle småbildene) Men der brøt du faktisk forumreglene... FY![8|]

ORIGINAL: Trikken

Jeg synes kanskje det var å gå over streken å legge ut alle småbildene av de buksene du selger... virker jo litt konkurranse da, når du legger dem ut i alle farger - etter at hun har lagt ut den rosa. Synes det var greit fram til innlegget ditt der (med alle småbildene) Men der brøt du faktisk forumreglene... FY![8|]

skamme seg[8|][:(]

ORIGINAL: Ice Queen

Er det så vanlig å selge det merke privat?

Ja er en del som selger det merke ja[;)]

Back
Topp