60 vs 80 % bghplass?

Hege - mamma til to <3

Glad i forumet
Adrian skal starte i bhg til sommeren, da fyller han 2 år.
Har hele tiden tenkt at han skal gå der 60%, da det er dette jeg jobber.. (pappaen jobber 100%). Men ble så usikker på om dette er forlite? (Om det er vanskelig å bli ordentlig kjent med de andre osv..)

evt hvilke dager anbefales hvis han skal gå 60?

Jeg synes det er fælt at han skal gå der 80, hvis jeg jobber 60... vil jo egentlig ha han hjemme med meg! Men jeg må jo tenke på han.. han elsker jo å leke med andre.. og om 1 år er nok det behovet enda større.

Noen som kan komme med noen innspill? :)

Er bedre å ha 80 %, så kommer han fortere inn i miljøet der, så kan du jo heller ta han fri innimellom, eller ha kortere dager der[:)]

Gutten vår går 60%. Synes det holder jeg da..Ikke lenge før de skal begynne på skolen og da er det hver dag. Er ikke noe problem for gutten vår å gå 60 % med tanke på å bli kjent med andre ihvertfall. Han går onsdag,torsdag,fredag. Har fått seg gode lekekamerater i bhg.
Tiden går så fort når de er små - ja de har behov for lek og å være sosiale, men de har også behov for å være sammen med mamma og pappa[:)] Viktig å finne en passe balanse mellom dette synes nå jeg da[;)]

ORIGINAL: jealie28

Er bedre å ha 80 %, så kommer han fortere inn i miljøet der, så kan du jo heller ta han fri innimellom, eller ha kortere dager der[:)]

Jeg må bare si at det varierer nok fra barn til barn. Gutten vår har overhodet ikke noe problemer på det sosiale området og kommer kjempefint inn i miljøet der selv om han er der kun 3 ganger i uken..Han tar kontakt med alle - og leker med alle. Fått seg gode bestevenner der.

vår gutt går 60%,man ons og tors. det ble beste løsningen for oss og ham. synes han er for liten til å gå mer enn det enda.

Så godt å se at flere trives med 60 prosent.. da det er dette jeg også ønsker :))

dere som har 60, skal barna fortsette med det elelr kommer dere til å øke?

Back
Topp