60 dager!!

majea

Glad i forumet
Idag er det "bare" 60 dager igjen til terminen min[;)] Åh, herregud, det er jo ikke lenge til...Ihvertfall ikke når jeg tenker på at de sannsynligvis kommer noen uker før, kanskje 3 uker og da er det jo fort bare 39-40 dager igjen... Oi oi oi....Og nå går sikkert dagene kjempefort når vi skal begynne å pakke og flytte osv!! [:D] Deilig!!

Kanskje vi får de samtidig MsMarte!?!?[8|]  He he...

Jeg er 33 uker idag!![:D]

Iiiik[:)]

ORIGINAL: MsMarte

på lørdag er jeg 35 [:-]

DET er mye det!!!!!                              

Tenk, nå er du høygravid Marte!!!![:D][:D]

ORIGINAL: MsMarte

ORIGINAL: tinejento

Tenk, nå er du høygravid Marte!!!![:D][:D]

Så flink du er til å gjøre ting bedre [:D]

Ja, var meninga det vennen[:D][;)][8D]

(egentli er jeg bare missunnelig for at du er lengre på vei enn meg)

ORIGINAL: majea

Idag er det "bare" 60 dager igjen til terminen min[;)] Åh, herregud, det er jo ikke lenge til...Ihvertfall ikke når jeg tenker på at de sannsynligvis kommer noen uker før, kanskje 3 uker og da er det jo fort bare 39-40 dager igjen... Oi oi oi....Og nå går sikkert dagene kjempefort når vi skal begynne å pakke og flytte osv!! [:D] Deilig!!

62 dager i dag jeg da!  Mulig vi får på samme tid da[;)]  Håper jeg slipper å gå overtid...[&:]

hihi i morra er jeg 34 uker på vei og kun 42 dager igjen da[:D][:D][:D][:D]

Tenk det ! Nå er det ikke lenge igjen ! Syns du har gjort en ufattelig god jobb så langt da , du har jo to og bære på [:)]

ORIGINAL: Tussi75

Tenk det ! Nå er det ikke lenge igjen ! Syns du har gjort en ufattelig god jobb så langt da , du har jo to og bære på [:)]

Helt enig!!![:D]
Superbra jobba!!!!![;)]

ORIGINAL: Tussi75

Takk takk, men det er virkelig tungt å gå høygravid fra uke 30 og til kanskje uke 37-38...[;)]

Huff, det kan jeg tenke meg..! Jeg syns det er slitsomt med bare en inni der liksom...[8|]

Back
Topp