Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi blir hjemme både i vinterferien og i påska. Har 4 timer opp på hytta, og det tørr ikke mannen min mannen og eldste jenta reiser opp en tir i vinterferien da, for det er flust av folk her som kan kjøre meg, og fødselen tar forhåpentligvis mer enn 4 timer så han rekker det værre å ha meg ved siden av seg når man skal kjøre 4 timer...64 dager igjen her - høres jo ikke så mye ut! Før det er det jo bl.a. påske - spent på hvordan forma er da og om vi tør å dra på hytta!
Hehe.. skjønner.. her er det 1,5 t, og drar ikke hvis det er no tegn på at fødsel nærmer seg.. men vi får bare se hva vi føler der og da ;-)Vi blir hjemme både i vinterferien og i påska. Har 4 timer opp på hytta, og det tørr ikke mannen min mannen og eldste jenta reiser opp en tir i vinterferien da, for det er flust av folk her som kan kjøre meg, og fødselen tar forhåpentligvis mer enn 4 timer så han rekker det værre å ha meg ved siden av seg når man skal kjøre 4 timer...