60 dager igjen!!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Herlighet, nå er det kun 60 dager igjen til termin ( om jeg har regnet riktig ;))
Tiden har gått fryktelig fort, nå er det snart 1 uke vinterferie og deretter påsken! Så er termindagen her!!

38 dager, maks 45 til igangsettelse! Legene og jordmødre på sykehuset sier at når man har gått til uke 36/37 har man gått langt nok! Gosh, maks 6,5 uke igjen! :-O

64 dager igjen her - høres jo ikke så mye ut! Før det er det jo bl.a. påske - spent på hvordan forma er da og om vi tør å dra på hytta!

64 dager igjen her - høres jo ikke så mye ut! Før det er det jo bl.a. påske - spent på hvordan forma er da og om vi tør å dra på hytta!
Vi blir hjemme både i vinterferien og i påska. Har 4 timer opp på hytta, og det tørr ikke mannen min;) mannen og eldste jenta reiser opp en tir i vinterferien da, for det er flust av folk her som kan kjøre meg, og fødselen tar forhåpentligvis mer enn 4 timer så han rekker det;) værre å ha meg ved siden av seg når man skal kjøre 4 timer...

Vi blir hjemme både i vinterferien og i påska. Har 4 timer opp på hytta, og det tørr ikke mannen min;) mannen og eldste jenta reiser opp en tir i vinterferien da, for det er flust av folk her som kan kjøre meg, og fødselen tar forhåpentligvis mer enn 4 timer så han rekker det;) værre å ha meg ved siden av seg når man skal kjøre 4 timer...
Hehe.. skjønner.. her er det 1,5 t, og drar ikke hvis det er no tegn på at fødsel nærmer seg.. men vi får bare se hva vi føler der og da ;-)

63 dager igjen :) føles som en evighet akkurat nå :P

Tiden flyyyyyr! :-)

82 dager og det er leeeenge igjen. (Liker jeg å si til meg selv...)

Back
Topp