*@%6%#$*@%$#

Love4two

Forumet er livet
Fy fele nå er jeg passe irritert og fortvilet [:@][&:]
Ringte kommunen siden jeg ikke hadde hørt noe ang plass i den barnehagen jeg nå har fått jobb i. Siden jeg ikke har hørt noe så har vi ikke fått plass og det er jo ingen ledige plasser heller. Jeg må jo ha plass til henne for ellers kan jeg jo ikke jobbe. Dagmamma er IKKE aktuelt, IKKE IKKE IKKE IKKE [:@]

Skulle ringe tilbake etter kl.11.30 for å snakke med styrer i barnehagen jeg har fått jobb. Hun må igjen inne ut av med de som har med opptak å gjøre. Hater å måtte ringe opp igjen, for nå må jeg passe på klokken og holde Thea i sjakk [&:]

[:@][:@][:@][:@][:@]
Bare måtte slippe ut litt steem

Å sånt er bare så utrolig kjipt da..

I barnehagen jeg jobber så er barn av annsatte prioritert etter barne med funksjonshemming.

Så jeg er glad Noah har fått plass der jeg jobber..
Håper det ordner seg for dere da..

Så kjipt [&:]
Håper styreren kan noen magiske ord,så ho klarer å ordne opp i det [;)]
Lykke til [:)]

ORIGINAL: Tvilling74

I barnehagen jeg jobber så er barn av annsatte prioritert etter barne med funksjonshemming.

Forstår godt du er glad å ha han i samme barnehage ja [:)] Så mye lettere det er da. Reiser han sammen med deg til og fra jobb eller?

Må jo bare ordne seg dette altså.

ORIGINAL: FjerneErna

Tusen takk [:)]
Nå har jeg endelig fått tak i styrer da, hun var litt opptatt. Hun satt i bilen fra en annen barnehage til den nye, så hun skulle ringe meg opp.

Håper hun får ordnet dette altså [&:]

ORIGINAL: Thea´n Mom

ORIGINAL: Tvilling74

Forstår godt du er glad å ha han i samme barnehage ja [:)] Så mye lettere det er da. Reiser han sammen med deg til og fra jobb eller?

Må jo bare ordne seg dette altså.

Det ordner seg nok skal du se.
Ja vi reiser samtidig både til og fra,men det er fordi jeg bor så langt umma jobben( jobber i oslo ) og bor i sigdal..
Så det er lettest sånn

Åh.. men, hvorfor får ikke Thea plass der du skal jobbe?
Da hadde alt vært så mye enklere..

Får virkelig håpe dette ordner seg altså! Og du som har fått jobb og greier! Da får de jammen meg ordne med barnehageplass til Thea også!! [&:]

Lykke til! [:D]

offa d,,men de har jo nå et press på seg nå da, for skal du jobbe, så må han jo få plass et sted!!

Men er det lov å spør hvorfor ikke du vil ha henne med dagmamma??? Andrea går hos dagmamma og trives kjempebra. Er tre andre å leke med....enser meg såvidt når jeg skal hente henne![&o][:D]

ORIGINAL: Monicus

Åh.. men, hvorfor får ikke Thea plass der du skal jobbe?
Da hadde alt vært så mye enklere..

Det er vel fordi det egentlig ikke er plass til alle barn i kommunen som vil i barnehage [8|]. Fikk ivertfall beskjed om at det var fult da jeg ringte til kommunen.

Ble oppringt av styrer om hun hadde satt ei på saken. Hun sa ikke at Thea fikk plass, men hun regnet med at det ordnet seg. Hun vil jo ha meg som annsatt, så da må det jo bare ordne seg. Håper jeg ikke blir skuffet med en nagativ melding ang plass i løpet av uken nå [&:]

ORIGINAL: BambinoLukas

Får virkelig håpe dette ordner seg altså! Og du som har fått jobb og greier! Da får de jammen meg ordne med barnehageplass til Thea også!! [&:]

Lykke til! [:D]

Jeg sa vel noe sånt som at jeg trenger barnehageplass til henne nå som jeg skal jobbe. Må bare få plass, bare må det [&:]

ORIGINAL: Sommermamma =)

offa d,,men de har jo nå et press på seg nå da, for skal du jobbe, så må han jo få plass et sted!!

Men er det lov å spør hvorfor ikke du vil ha henne med dagmamma??? Andrea går hos dagmamma og trives kjempebra. Er tre andre å leke med....enser meg såvidt når jeg skal hente henne![&o][:D]

Ja nå er de blitt satt press på. Tror det gjør susen [;)]
Jeg vil ikke ha dagmamma av flere grunner, men noen av dem er fordi jeg ikke om noen som kunne vært dagmamma, pluss at jeg er litt skremt av alle de nagative historiene som en har hørt [&:]

Back
Topp