6 ukerskontroll

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Ja, få høre hvor store babyene deres er blitt! :)
Det er ikke måling av lengde hos oss før 3 mnd! Men på 6 ukerskontrollen idag veide han 5090 gram :-D
 
Haha! Lo litt da jeg forsto hvor tung min er ifht.alder. Han er tre uker og veide 5150 g på tirsdag, like mye og mer enn deres 6-ukinger :p

Vi har store gutter vi da, min sin vegde 5120 gram når han var to veke. Skal på 6 vekers kontroll neste torsdag å er spent på kor masse han veier no:)
 
Var også på kontroll idag, hun var 57 cm lang (51 ved fødsel) og veide 5290 g (4770 ved fødsel)
 
6 ukers kontrollen i dag viste 58 cm (50 ved fødsel) og 4367gram (3450 v fødsel)


Venter lillesøster 5.Oktober
Slank frøken! Mi er jo plugg ved siden av! :D
 
Lillefrøkna var 3390 g 3 uker gammel :)
 
frøkna veide 4560 i dag:) hun er 7+1 i dag.

veide 3148g og var 48cm da hun ble født
 
Jenta vår var 5855gram på 6 ukers kontroll i dag ;-) 4490gram og 53cm ved fødsel :)
 
Fødsel:
Vekt: 3320g
Hode:
Lengde: 52cm

6ukers:
Vekt: 4805g
Hode: 39.8cm
Lengde: ikke målt

Vi fikk ikke noe vaksine, syns det var litt merkelig så ringte opp helsestasjonen og fikk snakka litt fram og tilbake før de skjønte at det var rotavaksinen jeg skulle ha, så de skulle ordne det slik at han får den imorgen når det er veiedag. Hadde egentlig ikke tenkt å dra på veiedag imorgen siden vi var på kontroll idag, men jeg glemte det kortet de skriver på, så tenkte å bare dra ned å fylle det ut :)
 
Lille frøken ble veid til 3960 g i dag på 6-ukerskontroll. Det høres jo veldig lite ut, men hun har gått opp 1390 g siden fødselen og følger sin egen kurve fint :)

Hodeomkretsen var gått opp fra 35 ved fødsel til 38 cm nå. Alt annet så også bra ut, og hun smattet i seg vaksinen som om det var dessert :)
 
Back
Topp