6 ukerskontroll?

*ønskebaby*

Elsker forumet
Når dere var på 6 ukerskontrollen, hadde dere med di små da?

Jeg hadde han ikke med, men legen min sa hun synes det var synd jeg ikke tok han med da [:)] For hun ville veldig gjerne se han[:D]
Så er nok bare å ta han med !

Jeg hadde med meg ei venninne som passet han på venterommet[:)]
Men hadde ikke hun kunnet hadde jeg tatt han med meg. Det går an det=)

Mikkel er så urolig så tenkte det bare ville bli stress med han som gråter mens jeg ligger på benken og spriker[8D] Kjipt nok i seg selv.. hehe

Har ikke vært på kontroll enda, men hun blir nok med ja. Har time på slutten av dagen så legesekretæren har mulighet til p se til henne om det trengs [:)] Storebriren var med på kontrollen da han var baby [:)]

Min kjære måtte kjøre meg, så han hadde mini på venterommet, siden han uansett var der! Men er vel vanlig å ha de med [:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg hadde med meg ei venninne som passet han på venterommet[:)]
Men hadde ikke hun kunnet hadde jeg tatt han med meg. Det går an det=)

Mikkel er så urolig så tenkte det bare ville bli stress med han som gråter mens jeg ligger på benken og spriker[8D] Kjipt nok i seg selv.. hehe

det er det jeg også frykter, derfor lurte jeg liksom på om det var normalt... For har jo mamma hvis det ikke var normalt liksom..

Men så tenkte jeg også at det hadde vært kos hvis hun hadde sett han med tanke på at hun er fastlegen hans også [&:]

Jeg må nok ha snuppa med, for sambo er på jobb. evt. kan jeg jo høre med en venninne om å være med.

Han var på venterommet med pappa`n. Jeg synes det var greit han ikke var med siden jeg skulle ta GU[;)]

jeg hadde med litja, hadde ikke gu.. var ikke noe spm. om jeg skulle ha det heller..

hun sov under timen med unntak av litt grynting innimellom:p

Jeg har droppet 6-ukers ktr, men ville tatt med babyen dersom jeg skulle. Jeg jobbet bittelitt med slike kontroller tidligere, og da hadde de aller fleste med babyene. Du gjør selvfølgelig akkurat det som passer best for deg, det er ikke noe riktig eller feil.[:)]

Hadde henne med. Helsesøster sa at hvis hun begynnte å gråte så kunne hun passe henne mens jeg var inne[:D]

Hadde tenkt til å ha han med, men så tok farmor seg fri fra jobben for å passe han... [:)] Men tror legen gjerne ville sett han igrunn![:)]

Back
Topp