6 ukers kontrollen :)

nitsirk4

Venter nr 3
Hvor store er gullene våre blitt ? Min var blitt 56 cm 4875 gr og 38 rundt hodet :) hun var 33525 gr 50 cm og 34 i hodeomkrets ved fødselen :) synes hun vokser aaaaltfor fort <3 ellers var ale strålende :)
 
Her var han 5,7 kg :p Lengde ble ikke målt, de hadde fått nye rettningslinjer, så de skulle ikke måle lengde før 3 mndrs kontroll, pga at de ikke skulle strekkes ut.

Men hoi som de vokser, bruker 62/68 i klær :p
 
4900 gr og 39 cm i hodeomkrets her :) Han var 3116 og 34 ved fødsel, 51 cm lang. Lengde ble ikke målt nå men tror han nærmer seg 60, bruker iallefall 56/62 i body :)
 
Mi var 3900g ved 6 ukers kontrollen. Lengde ble ikke målt før ved 3 mnd.
 
Jenta mi var på 6 ukers kontroll i går. Nå er hun 5 kg og 55 cm.
:)
Hun var 3750 g og 49 cm ved fødsel.
Stor og fin jente :)
 
4730 gram :) og hodeomkrets 38cm. De måler ikke på 6 ukers kontrollen. De venter til 3 mnd kontroll. Hadde visst noe med hoftene å gjøre.
 
4730 gram :) og hodeomkrets 38cm. De måler ikke på 6 ukers kontrollen. De venter til 3 mnd kontroll. Hadde visst noe med hoftene å gjøre.

Ja, de skulle ikke strekkes ut fikk jeg høre, nye rettningslinjer, for mine andre to på 3 og 5 de ble målt.
 
Mini her var 5900 på dagens seksukerskontroll. Han var 3800 ved fødsel. Med andre ord er han en svært matglad liten fyr.
 
Gutten vår var 4430g og 38cm i hodeomkrets på dagens 6 ukers kontroll :) var 3272g og 35cm i hodeomkrets når han ble født.
 
4750 på seksukers kontroll, han var 3002 da han ble født. Vi bruker 56 i klær nå, håper de holder noen uker til, for har ikke brukt alle klærne i denne størrelsen enda :p
 
4750 på seksukers kontroll, han var 3002 da han ble født. Vi bruker 56 i klær nå, håper de holder noen uker til, for har ikke brukt alle klærne i denne størrelsen enda :p
I know, det har skjedd flere ganger at jeg tenker "nå passer vel endelig den fine bodyen" og så er den allerede utringa i halsen. Vokser kjempefort!
 
I know, det har skjedd flere ganger at jeg tenker "nå passer vel endelig den fine bodyen" og så er den allerede utringa i halsen. Vokser kjempefort!

Går såå fort, tviholder på 56 klærne, har så mange, men plutselig er han i 62 og nesten vokst ut av dem også.. går i en vond sirkel når man bruker en størrelse "for lenge". :p
 
Veldig spent på hva lillemor veier, kontroll om en uke! Føler som hun blir tyngre omtrent hver gang jeg løfter henne :p
 
veldig spent på hvor mye lille bolla veier vi skal på 6ukerskontroll i mårra akkurat på 6ukersdagen sin ;)
 
Lillemor her var 5kg og 56 cm lang og 39 i hodeomkrets ;) Hun var 3840g,51 cm og hadde 36 i hodeomkrets da hun ble født. Så hun vokser godt ;)
 
lille bolla har lagt på seg 950gram på nesten 3uker, er 5270gram nå og blitt 59cm lang :)
 
4750 på seksukers kontroll, han var 3002 da han ble født. Vi bruker 56 i klær nå, håper de holder noen uker til, for har ikke brukt alle klærne i denne størrelsen enda :p

De bør jo holde en stund til ;) Vår var 2,8 kg ved fødsel og 4,5 på 6 ukers kontroll (7 uker gammel), og 56 er litt stort fortsatt.. 50 passer :p
 
Back
Topp