6 ukers kontroll

Tuwi

Elsker forumet
Jeg lurer på hvem dere går til 6 ukers konrtoll hos? dere selv altså, ikke babyen. Legen? Jordmor? eller gynekolog?
Jeg har ikke bestilt time til 6 ukers kontroll, men vurderer å gjøre det. Men klarer ikke tanken på at fastlegen min skal se meg oppi der nede. Jeg like legen min godt altså, men er bare det at jeg alltid har hatt den legen, så blir bare litt rart om han plutselig skal sjekke meg der nede! Ikke akkurat komfortabel med det nei, så jeg bare lurer på hva dere andre damer gjør????

Har bestilt time hos fastlegen, han tok GU på meg på første svangerskapskontroll så det gjør meg ikke så mye...

Jeg var på kontroll på fredag hos legen. Skal sette inn spiral om 3uker, så blir sjekka nedentil da. Gruer meg ja![:'(]

Gjør det hos fastlegen..[;)] Egentlig så bryr det meg ikke så mye hvem som sjekker oppi der..for jeg syns det er ubehagelig el ikke no ålreit uansett hvem, men samtidig tenker jeg at..jaja..det er jo bare jobben dems[X(][&:][;)] Var hos fastlegen forrige gang også..

ORIGINAL: chicell

Vil ikke ta gyn undersøkelse hos legen min. Så jeg skal bestille time til gynekolog

men er det ikke lang ventetid da? det er det iallefall her!!!
vurderer å gjøre det på volvat eller noe, men det er jo svindyrt!!![:'(] arg!

Jeg vil ikke gå til fastlegen min på 6 ukers kontrollen. Er veldig fornøyd med ham, men vil heller gå hos en jordmor eller gynekolog når det gjelder slike ting. Så kan jeg fortsette å gå til fastlegen med andre "vanlige" ting.

Har fått time hos fastlegen min, men fikk beskjed om at det mye mulig var vikarlegen som måtte gjøre den da fastlegen min muligens var bort den uken.[&:] Føler meg ikke helt komfertabel med det, men overlever vel.

Skal til fastlegen min nå på fredag, gjør meg ingenting å ta GU hos henne. Kjempeflink lege som nettopp har komt tilbake fra fødselspermisjon selv, så hun har full forståelse for alt jeg måtte finne på å spørre om [:)]

jeg skal til fastlegen min nå i dag jeg

ORIGINAL: Tekanna

Eg hadde bestilt 6vekerskontrollen hos JM i morgon eg...

...men eg måtte avbestille den timen, sidan ein bisettelse "kom i vegen".

So vert sikkert til at eg bestiller time hos ho igjen.

Men eigentleg burde eg vel berre bestille ein trippeltime hos legen både med 6vekerskontroll, spørsmål om nassesjukevaksine, astma og allergitesting.

men kan jeg bestille hos den jordmoren jeg gikk til i svangerskapet? trodde de bare var tilgjengelig til jeg hadde født liksom.

Jeg har bestilt hos min fastlege. Greit det er en mannlig lege, men det er jo tross alt jobben deres, så de har nok sett det meste:p

Jeg skal til gynekolog. Gleder meg ikke akkurat, men heller ham enn fastlegen.

ORIGINAL: Baby september 09

Jeg lurer på hvem dere går til 6 ukers konrtoll hos? dere selv altså, ikke babyen. Legen? Jordmor? eller gynekolog?
Jeg har ikke bestilt time til 6 ukers kontroll, men vurderer å gjøre det. Men klarer ikke tanken på at fastlegen min skal se meg oppi der nede. Jeg like legen min godt altså, men er bare det at jeg alltid har hatt den legen, så blir bare litt rart om han plutselig skal sjekke meg der nede! Ikke akkurat komfortabel med det nei, så jeg bare lurer på hva dere andre damer gjør????

jeg føler det samme som deg, så jeg har time hos legen min og hos en gynekolog.føler det er litt bedre at jeg går et sted jeg har vært før og sånn.. skal også sette inn spiral eller noe. veit hverfall at jeg ikke vil at legen min skal se der nede!! hehe.. er jo bare å gjøre som du selv føler for

Har ikke vært på 6 ukers kontroll enda, får vel bestille time snart[8D]

Men jeg tok ikke gu sist, og regner ikke med at jeg tar det denne gangen heller.. Fikk beskjed at sålenge jeg ikke revna eller har ubehag, så var det ikke nødvendig[:)]

Men jeg bestiller time hos jordmora jeg gikk til i sv.skapet for etterkontroll, og hvis jeg føler for gu så går jeg til gynekologen min[:)]

Back
Topp