Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må spørre jeg. Har alle deres blitt målt på 6 ukers kontrollen? Har vært på 2 forskjellige helsestasjoner pgs flytting og begge har sakt at de ikke måler før de er 3 mnd. Syns det er så trist for han ble jo ikke målt når han var født heller![]()
Jeg må spørre jeg. Har alle deres blitt målt på 6 ukers kontrollen? Har vært på 2 forskjellige helsestasjoner pgs flytting og begge har sakt at de ikke måler før de er 3 mnd. Syns det er så trist for han ble jo ikke målt når han var født heller![]()
Ja er akkurat det jeg fikk beskjed om også.På vår helsestajson måler dem heller ikke lengde før tre månederEr noe med at dem ikke skal strekke og dra i beina pga hofter osv.
Tenkte å gjøre det for en stund tilbake selv, men vet ikke hvor nøyaktig min måling hadde blitt daFikk beskjed om at de ikke måler før v/ 3 mnd. Jeg målte småtten hjemme, fikk mannen til å holde hode inntil en kant, mens jeg strakk ut fotenFunka det!
Ikke for å ta fra deg motet, men her varte det 4-5dager6 ukers kontroll i går. Hun veide 3630 ved fødsel og nå veier hun 4805![]()
Hun har kjempe vondt i magen av den rotavirusvaksinen dai dag og! Hvor lenge pleier bivirkningene å vare?
UffIkke for å ta fra deg motet, men her varte det 4-5dager![]()