Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4230 gram tror jeg det var. 3310 ved fødsel. De målte ikke lengde her![]()
Hun har gått opp 170 gram i uka, så er jo innenfor normalen, men hs sa at hun valgte å ha litt "is i magen" og se an vektoppgangen hennes, men legen sa at det var bare tull. Han så på kurven og på henne, og syntes hun så fin utVar de fornøyd med den oppgangen?? Føler liksom ikke jenta mi har gått opp så mye totalt i forhold til så mange innpå her. Hun var 3290 da hun ble født og 4215 sist uke (da var hun 6 uker, men vi har ikke 6 ukers kontroll før i morgen)
Det er jo nesten en kilo på 6 uker. Min lille har vel omtrent samme vektoppgang og jeg synes det er kjempebra jegVar de fornøyd med den oppgangen?? Føler liksom ikke jenta mi har gått opp så mye totalt i forhold til så mange innpå her. Hun var 3290 da hun ble født og 4215 sist uke (da var hun 6 uker, men vi har ikke 6 ukers kontroll før i morgen)
Hun har gått opp 170 gram i uka, så er jo innenfor normalen, men hs sa at hun valgte å ha litt "is i magen" og se an vektoppgangen hennes, men legen sa at det var bare tull. Han så på kurven og på henne, og syntes hun så fin utEr ikke alle barn som "skal" bli plugger. Har en lang og slank far f.eks
![]()
Det er jo nesten en kilo på 6 uker. Min lille har vel omtrent samme vektoppgang og jeg synes det er kjempebra jeg![]()
Kan få den følelsen selv. Synd det, for det skaper et helt unødvendig stress.Ja stemmer - var deg det ja! Hun her gikk opp sakte i starten men siste to ukene har hun lagt på seg over 300 gram i uka faktisk :O får satse på at h her også er fornøyd!! Får ikke tjukke barn jeg - storebror var slank han også
Ja jeg synes det er bra jeg altså! Men føler hs er helt panisk i forhold til vekt...