Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har ikke lille bæsja på 1 uke. Fra hver bleie til ingenting på 1 uke.. Spent på om d kommer etter vaksina nå da.. Dumt å ha på hvit bukse kanskjeVar på kontroll i går. Ble "litt" sutring etterpå har en mistanke det var vaksina. Også svært mye luft kom ut ( husker ikke om det var en av bivirkningene )
Ellers ble baby "godkjent" kjente en klein stolthet når de sa hun var så våken og hadde null problem med å ta kontakt (lurer på hvor stolt jeg blir når hun kan snu seg rundt selv, eller begynne å krabbe hahah )
Ja mot rotavirus... Hmm rart du ikke fikk d.. Kanskje d ikke er vanlig overalt da?Var på 6 ukers kontroll i dag, fikk ingen vaksine :O Skulle hun ha d!? Merkelig at verken lege eller helsesøster sa noe eller ga henne.
Står på siden til kommunen at de skal ha det. Må visst passe på d meste selv herJa mot rotavirus... Hmm rart du ikke fikk d.. Kanskje d ikke er vanlig overalt da?
Er helsesøster på helsestasjonen som har ansvar for at babyen din får den på 6ukers kontrollen!Står på siden til kommunen at de skal ha det. Må visst passe på d meste selv her
Vi har gått ut fra at hun passet på det, men vi må nok bli flinkere på å passe på selv. Skal ta kontakt i morgen å be om å få komme inn å få vaksinenEr helsesøster på helsestasjonen som har ansvar for at babyen din får den på 6ukers kontrollen!
Baby var på kontroll hos helsesøster og lege på helsestasjonen. Den hos fastlege eller jordmor med snakk om fødsel og prevansjon er din kontroll Der skal man også sjekke at livmoren har trukket seg sammen, og at eventuelle sting har grodd greit, samt måle blodtrykk og -prosent (det gjorde de i alle fall på meg).Jeg er så inni hampen i ammetåka. Hvor hadde dere seksukerskontroll? Vi var hos helsesøster og hos fastlegen. Fastlegen ble overraska over at vi kom. Hun gjorde sjekk av mini, men var ikke noe om prevansjon eller snakk om fødsel som jeg har lest om.
Ah, da må jeg kanskje bestille en slik time også da.Baby var på kontroll hos helsesøster og lege på helsestasjonen. Den hos fastlege eller jordmor med snakk om fødsel og prevansjon er din kontroll Der skal man også sjekke at livmoren har trukket seg sammen, og at eventuelle sting har grodd greit, samt måle blodtrykk og -prosent (det gjorde de i alle fall på meg).
Ja, vår egen 6 ukers kontroll må vi bestille time til selv hos fastlegen, hadde helt glemt det jeg å Men helsesøstra minnet meg heldigvis på det da jeg var der med lille Og den går under svangerskapet så den er gratis!Ah, da må jeg kanskje bestille en slik time også da.
Jeg bor i Drammen kommune, og vi skal visst få den vaksinen etter åtte uker i stedet for seks. Helsesøster sa det var vanlig her så kanskje det er sånn de gjør det der du bor ogsåVar på 6 ukers kontroll i dag, fikk ingen vaksine :O Skulle hun ha d!? Merkelig at verken lege eller helsesøster sa noe eller ga henne.
Har sjekket, de skal ha i uke 6 herJeg bor i Drammen kommune, og vi skal visst få den vaksinen etter åtte uker i stedet for seks. Helsesøster sa det var vanlig her så kanskje det er sånn de gjør det der du bor også
Rotavirus vaksina er valgfri. Vi fikk informasjon om den første timen med helsesøster etter fødsel og tok den på 6 ukers kontrollen. Den er utenom den vanlig vaksinasjonen er en drikkende vaksine, får den ikke med sprøyteJa mot rotavirus... Hmm rart du ikke fikk d.. Kanskje d ikke er vanlig overalt da?