6 ukers kontroll

rosekrans

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Var på kontroll idag.. Hva er vanlig å gå gjennom på de??? Alt hun snakket om med meg var prevensjon.... Ikke tok eg urinprøve, blodprøve, blodtrykk osv..

Her spurte hun om fødselen, stingene, om jeg mente jeg hadde behov for en gu, livet med barn, prevansjon... ikke no mer us enn det..

Her spurte hun om fødselen, stingene, om jeg mente jeg hadde behov for en gu, livet med barn, prevansjon... ikke no mer us enn det..
Hun eg hadde var helt ny... Tror eg var hennes første 6 ukers kontroll :-/ fikk ikke slike spørsmål

Hun spurte om stinga, målte blodtrykk, prevensjon og om hvordan livet med baby er. Siden jeg ikke har plager etter stingene så ble jeg ikke tilbudt gu :)

Jeg var hos jordmor som har fulgt meg gjennom svangerskapet. Vi pratet om fødselen, hvordan stingene var grodd, prevensjon. Vi målte også blodtrykk og blodprosent. Jeg var på GU dagen før, så da ble vi enige om at det var nok ☺️

Snakket om hvordan jeg hadde det. Knipeøvelser osv. Prevensjon. Tok en kjapp gu pga blødning og jeg ba selv om blodprøver :)

Back
Topp