Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her målte de ikke lengden, fordi "det gjør vi ikke før 3 mnd. kontrollen fordi vi ikke vil strekke ut hoftene (?) de første ukene". Men så farlig kan det jo ikke være når det er praksis andre steder? Min var også nesten 7 uker på 6 ukers kontroll. Er jo ikke krise å ikke vite, men man er jo nysgjerrig Min hadde i tillegg flatet ut vektkurven, altså ikke gått opp nok i forhold til kurven hun burde følge, ikke gøy det heller. Skal på ekstra vektkontroll, så håper det viser seg å gå rette veien likevel
Den beskjeden vi fikk også De målte ikke lengden før 3 måneder alder. Synes det er rart at det ikke er lik praksis rundt omkring, skulle jo tro de hadde et felles nasjonalt reglement å forholde seg til!Her målte de ikke lengden, fordi "det gjør vi ikke før 3 mnd. kontrollen fordi vi ikke vil strekke ut hoftene (?) de første ukene". Men så farlig kan det jo ikke være når det er praksis andre steder? Min var også nesten 7 uker på 6 ukers kontroll. Er jo ikke krise å ikke vite, men man er jo nysgjerrig Min hadde i tillegg flatet ut vektkurven, altså ikke gått opp nok i forhold til kurven hun burde følge, ikke gøy det heller. Skal på ekstra vektkontroll, så håper det viser seg å gå rette veien likevel
Synes det er rart at det ikke er lik praksis rundt omkring, skulle jo tro de hadde et felles nasjonalt reglement å forholde seg til!
Lillebror var 4170 og 52 ved fødsel.
6-ukerskontroll: 6080gr og 58 cm
2 mnd (9uker): 7040gr og 60 cm.
Hurra for fløte i puppene
Bra de legger godt på seg, men jaggu er det tungt å bære på i lengden
Iallfall nå som han har kolikk, nekter å ligge i vogn, bilstol, bæresele/sjal!
Vi har hatt 4 behandlinger hos kiropraktor har merket forbedring, men nå er det 2 uker siden han var der sist, og jeg synes det har blitt verre igjen. Jeg skal til kiro med bekkenet mitt nå til uka, så da skal fan få se på knerten igjen!Jeg tok Elida til kiropraktor pga kollikk. Hun hadde to timer der, og så var det hele over. Lillesøstra mi hadde fire timer hod kiropraktor, og så var hun ferdig med det. Verdt et forsøk
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app