6-ukers kontroll

tojenter

Forumet er livet
noen som har fått time til det??? Jeg fskal til jordmor i midten av februar. Ikke bare skulle hun ta en Gu, men også en celleprøve siden jeg hadde grove celleforandringer og en operasjon for å fjerne de rett før jeg ble gravid. [&:] kvir meg enormt til de skal ta den celleprøven[:(][:(] klare liksom ikke helt å se for meg de no etter fødselen[8|]

Amanda har fått time 14 februar.
Jeg hadde tenkt å ringe legen i dag,
godt denne tråden duket opp å minnet meg på det

Det går sikert bra ainakor, å det er jo positivt at de følger påå

Har fått time av HS til kontroll for Bård Andrè (fikk det på hjemmebesøket)...til legen har jeg bestilt time selv. Godt du sa det med celleprøve..må be om å få tatt det jeg og. Kan ikke si jeg gleder meg jeg heller, men det må nå sjekkes! [&:]

Fikk time til Anna Theresa av helsesøster på hjemmebesøket.

Har ikke lyst til å gå til legen min sånn at han kan rote meg i ja..

Hva sjekker de egentlig når de tar GU etter fødselen??

ORIGINAL: knerthen

Det er vel at alt har grodd riktig, og "gått tilbake" til sånn det var før (tilnærmet likt iallefall [8D])..? Vet ikke om celleprøve er "obligatorisk" jeg..

ORIGINAL: JanneJenta78

Det er vel at alt har grodd riktig, og "gått tilbake" til sånn det var før (tilnærmet likt iallefall [8D])..? Vet ikke om celleprøve er "obligatorisk" jeg..

ok, celleprøve tok jeg i sommer så det trenger jeg ikke...

Fikk time til 6-ukers kontroll med babyen da helsesøster var på hjemmebesøk. Må bestille 6-ukers kontroll til meg selv hos legen...

ORIGINAL: bondekone

celleprøve er ikke obligatorisk

jeg fikk beskjed om å ta det etter at demerket forandringer der ved en kontoll på føden[&:]

Er ikke obligatorisk... jeg må ta det pga jeg har hatt grove celleforandringer og måtte opperere det vekk

Jeg har bestillt time for meg selv til 6 ukers kontroll, og lillegutt fikk time når hs var her på hjemmebesøk.

Fikk også time til Johanna av hs når hun var på hjemme besøk og legetimen til meg selv bestilte jeg selv..[:)]

Har fått time av HS til kontroll for Bård Andrè (fikk det på hjemmebesøket)...til legen har jeg bestilt time selv. Godt du sa det med celleprøve..må be om å få tatt det jeg og. Kan ikke si jeg gleder meg jeg heller, men det må nå sjekkes! [&:]

som om jeg skulle skrevet det selv[;)]

Back
Topp