Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er desverre godt muligt![]()
Jeg sleit før positiv test sist. Kom meg til fysio før uke 12. Men da var bekkenet låst.. Så endte med kiropraktor ..
Så ville kommet meg til lege å fått gang på fysio fort. Det er å min plan vis jeg kjenner det begynner å ville over slik igjen. Nå bare murrer det heldigvis
Hehe stilig med veiing daOi... Trodde ikke det var mulig jeg :/
Prøver å være flink til å gå litt hver dag, men kjenner det for hver dag som har gått nå at det bare blir verreSleit noe utrolig når jeg gikk med førstemann i 2005. Da ringer jeg de i morgen for å høre...
Merker jo også at brystene har vokst, ikke spør meg hvorfor, men mannen ville absolutt veie brystene mine!![]()
2,3 Kg på hver pupp... Kan bare tenke meg om hvor ille de blir, å hvordan det blir for ryggen![]()
Jeg tenker jo at litt bevegelse er jo bedre enn ikke noeHar begynt å kjenne det jeg og. Etter husarbeid, og da jeg gikk tur ble det veldig vondt. Hadde en plan om å gå en tur hver dag, for trening orker jeg omtrent ikke, men tror nok ikke det går, blir nok bare enkel styrketrening eller yoga istedenfor.