6 uker i dag!! Men....

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg kan ikke skjønne at jeg skal slite så mye med rygg/korsrygg alt nå??? Hengte opp en klesvask nå, å er helt ødelagt... Har legetime den 9, men burde jeg høre om jeg kan komme før? Kan jo ikke starte med bekkenløsning alt nå?! :/

Det er desverre godt muligt :(
Jeg sleit før positiv test sist. Kom meg til fysio før uke 12. Men da var bekkenet låst.. Så endte med kiropraktor ..
Så ville kommet meg til lege å fått gang på fysio fort. Det er å min plan vis jeg kjenner det begynner å ville over slik igjen. Nå bare murrer det heldigvis

Det er desverre godt muligt :(
Jeg sleit før positiv test sist. Kom meg til fysio før uke 12. Men da var bekkenet låst.. Så endte med kiropraktor ..
Så ville kommet meg til lege å fått gang på fysio fort. Det er å min plan vis jeg kjenner det begynner å ville over slik igjen. Nå bare murrer det heldigvis

Oi... Trodde ikke det var mulig jeg :/
Prøver å være flink til å gå litt hver dag, men kjenner det for hver dag som har gått nå at det bare blir verre :( Sleit noe utrolig når jeg gikk med førstemann i 2005. Da ringer jeg de i morgen for å høre...
Merker jo også at brystene har vokst, ikke spør meg hvorfor, men mannen ville absolutt veie brystene mine! :P
2,3 Kg på hver pupp... Kan bare tenke meg om hvor ille de blir, å hvordan det blir for ryggen :(

Oi... Trodde ikke det var mulig jeg :/
Prøver å være flink til å gå litt hver dag, men kjenner det for hver dag som har gått nå at det bare blir verre :( Sleit noe utrolig når jeg gikk med førstemann i 2005. Da ringer jeg de i morgen for å høre...
Merker jo også at brystene har vokst, ikke spør meg hvorfor, men mannen ville absolutt veie brystene mine! :P
2,3 Kg på hver pupp... Kan bare tenke meg om hvor ille de blir, å hvordan det blir for ryggen :(
Hehe stilig med veiing da :p har ikke veid mine men de har å vokst å er merkbart tyngre :p

Håper du får tak i de i morgen å får hjelp :) jo tidligere jo bedre er det jo :)

Jeg føler med deg. Har akkurat det samme problemet. Jeg måtte knekke opp en låsning i korsrygg og måtte teipes for å klare å fungere. Krysser fingrene for at ikke hele svangerskapet blir slik :(

Har begynt å kjenne det jeg og. Etter husarbeid, og da jeg gikk tur ble det veldig vondt. Hadde en plan om å gå en tur hver dag, for trening orker jeg omtrent ikke, men tror nok ikke det går, blir nok bare enkel styrketrening eller yoga istedenfor.

Har begynt å kjenne det jeg og. Etter husarbeid, og da jeg gikk tur ble det veldig vondt. Hadde en plan om å gå en tur hver dag, for trening orker jeg omtrent ikke, men tror nok ikke det går, blir nok bare enkel styrketrening eller yoga istedenfor.
Jeg tenker jo at litt bevegelse er jo bedre enn ikke noe :)
Jeg krysser alt jeg kan for alle oss her inne. Får håpe at alle holder jeg i tipp topp form og ikke så mange plager. :)

Back
Topp