6 små nydelige nurk kom i natt

kosemor

Glad i forumet
Skulle til å legge meg i 23.30 tiden i går og der hadde plutselig vannet til pusen vår gått.. fikk rigget til fødeplass og ble sittende en times tid for å se om de var velskapte siden hu rakk å bli gravid rett før hun begynte på p-piller..gikk 6 uker på p-piller før vi merket at hun var gravid.. Gikk å la meg 00.30,da jeg sto opp kl 02.10 for å tisse var det kommet 3 små nydelige og tenkte at det var 3 vakre små, gikk å la meg igjen . Da jeg sto opp 7.30 var det totalt 6 små nurk oppi der og alle velskapte og hadde hver sin patt å sutte på.. Ingen er helt like heller ,alle her sine særpreg.. gleder meg til å ha noen å dulle med i ukene jeg går hjemme..
 
Åå så koselig :) Bilde?? Hater at sambo er allergisk.. Her har vi to bichoner, men han reagerer LITT på de og, så vi kan jo aldri ha noe annet.. Jeg er skikkelig dyremennesket. Kommer fra gård, med mange katter, høner, lam om våren.. *sukk*
 
Åååe elsker pusekatter <3
 
Åå så koselig :) Bilde?? Hater at sambo er allergisk.. Her har vi to bichoner, men han reagerer LITT på de og, så vi kan jo aldri ha noe annet.. Jeg er skikkelig dyremennesket. Kommer fra gård, med mange katter, høner, lam om våren.. *sukk*
Greier ikke ordne med denne appen til babyverden ellers skulle jeg lagt inn bilde..se om jeg får det til før helga
 
Ååååååhhh herlig❤
 
Back
Topp